Att runka i skogen

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag brukar gå ut i skogen för att få se nån annan runka. Vill gärna se blottare.
Har du sett någon då? Sannolikheten är väl nära noll, om du inte går till de ställen där det busas ibland. Men då är det bättre du visar ditt intresse och får suga eller själv bli avsugen. Blottare brukar dessutom rikta in sig på kvinnor och yngre flickor.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Var i skogen lite spontant och tog med två dildos och vadarstövlar och filmade lite. Lite stressigt då det gick en skogsväg lite längre bort som faktiskt var lite trafikerad som jag inte hade räknat med. Ingen som upptäckte mig tror jag iaf:oops:
https://www.erome.com/a/1zMFRcsJ
Underbar film. Har blivit en hel del naket skogsrunkande mellan skurarna, även nära vägar
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Förra veckan var jag och hälsade på familjen på landet i den lilla byn jag kommer ifrån. En dag gick jag ut på skogspromenad längs med vägarna jag och mina kompisar alltid körde moped på då vi var i 12-13 årsåldern och blev så jävla nostalgisk! Gick förbi ett av ställena jag brukade stanna och runka och kunde fan inte hålla mig så jag gick in mellan trädet och drog en sån jävla skön runk och sprutade på marken framför mig!
Så längesen jag hade runkat utomhus! Gjorde det hela tiden då jag var liten och nu kom jag på hur mycket jag gillar det!
 

Talisman64

Medlem
Kön
Man
Jag brukar köra ut till Saxtorp (Skåne) där kåta män/killar brukar gå runt. Är inte blyg av mig så brukar ta av mig byxorna och runka öppet för män som vill titta på. Händer att det kommer fram någon och känner på min kuk och pung, så gött !! Oftast suger jag av någon och tar sprutet i ansiktet. Men det är skönt att bara spruta ut i det fria.
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Dagens runk har jag lite fantiserat om ett tag faktiskt. Busväder och inte en människa ute. Jag har länge kollat in ett vackert vattendrag i närheten. Idag tog jag av mig allt och ställde mig likt näcken i bäcken och lät kuken bli ordentligt hård. Därefter runkade jag mig själv till sprut i regnet.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Onanera i skogen är härligt. Allt emellanåt kan jag leta reda på en enskild plats när jag är ute och kör för att klä av mig naken och gå runt i skogen och runka. Skönt att bara pruta rakt ut i det fria. Idag var jag ute men alldeles för kallt för att klä av sig naken men skönt att bara smårunka lite.

Här lite inspiration av en härlig tjej kombinerat med en kul lek där tärningen avgör vad hon skall göra. Nån som har bra lista på saker när tärningen bestämmer?

 

SissyandCuckold

Aktiv medlem
Jag brukar köra ut till Saxtorp (Skåne) där kåta män/killar brukar gå runt. Är inte blyg av mig så brukar ta av mig byxorna och runka öppet för män som vill titta på. Händer att det kommer fram någon och känner på min kuk och pung, så gött !! Oftast suger jag av någon och tar sprutet i ansiktet. Men det är skönt att bara spruta ut i det fria.
Var i Saxtorp och vilken tid brukar folk vara där?
Jag går ofta i skogen runt höör/hörby med kort klänning och utan underkläder
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Onanera i skogen är härligt. Allt emellanåt kan jag leta reda på en enskild plats när jag är ute och kör för att klä av mig naken och gå runt i skogen och runka. Skönt att bara pruta rakt ut i det fria. Idag var jag ute men alldeles för kallt för att klä av sig naken men skönt att bara smårunka lite.

Här lite inspiration av en härlig tjej kombinerat med en kul lek där tärningen avgör vad hon skall göra. Nån som har bra lista på saker när tärningen bestämmer?

Var nånstans brukar du runka i skogen?
Kanske kan ses där nån dag?
 

mikkis

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var ute i hemmaskogen idag efter värsta regnskuren. Det var +25 och skönt att hänga ut den genom gylfen och smårunka lite medan jag gick. Till slut tog jag av mig tshirt och byxor och la mig på rygg i den våta varma mossan och höll igång en bra stund. Så skönt.
Vilken skog? ?Kanske man kan få kika på dej
 
Toppen