Dela med sig av sin fru...

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Ja det är trevligt att se om

Ja jag håller med dig det är riktigt trevligt att se en man med enriktiht grov och lång kuk tränga in i min sambos fitta, och det har hänt några gånger när vi har varit på semester i Florida ett par män med monster kukar tog hand om min sambo……..

Måste vara upphetsande att se sin fru blir skönt knullad...Runkade du bevid?
 
T

Tophat

Gäst
Måste vara upphetsande att se sin fru blir skönt knullad...Runkade du bevid?
Nej men jag vart jävligt kåt av att titta på när dom sakta pressade in sin kuk till roten och sen knullade henna båda två.
Debatt det min tur dom nummer tre och det kändes skönt att få knulla min sambos fitta full av sperma från två mörkhyade män.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Nej men jag vart jävligt kåt av att titta på när dom sakta pressade in sin kuk till roten och sen knullade henna båda två.
Debatt det min tur dom nummer tre och det kändes skönt att få knulla min sambos fitta full av sperma från två mörkhyade män.

Hela situationen ,eller just att dom var mörkhyade?
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Ja det är trevligt att se om

Ja jag håller med dig det är riktigt trevligt att se en man med enriktiht grov och lång kuk tränga in i min sambos fitta, och det har hänt några gånger när vi har varit på semester i Florida ett par män med monster kukar tog hand om min sambo……..
Var hittar ni de männen i Florida? På klubbar eller?
 
T

Tophat

Gäst
Vi träffade dom när vi var nere på de m stora beachen fält att sola och bada k havet och min sambo är alltid klädd utmanande så hon drar män till sig!
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar det också, jag blir sten kåt av att titta på när han tränger in sin stora kuk i hennes fitta och dunkar på trolls han sprutar rakt och djupt inne i fittan!
Helt underbart! Kollar ohyggligt mycket BBC-cuckoldporr.. är så jäkla skönt att se och höra när dom njuter.. blir även svinkåt av BBC i allmänhet..
Skulle vara härligt att uppleva det irl som åskådare.
 
T

Tophat

Gäst
Man kan gå in och sätta sig och titta på porrfilm eller gå in i ett funkbas och stänga dörren om sig och titta på film och vill
Man ha kuken avsugen så stoppar man in den i ett hål i väggen.
Man kan också stoppa in sin egen kuk i hålet och hoppas på att någon skall suga av den!
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Man kan gå in och sätta sig och titta på porrfilm eller gå in i ett funkbas och stänga dörren om sig och titta på film och vill
Man ha kuken avsugen så stoppar man in den i ett hål i väggen.
Man kan också stoppa in sin egen kuk i hålet och hoppas på att någon skall suga av den!

Låter härligt,din fru skulle få suga min ådriga hårda kuk om hon ville.
 
T

Tophat

Gäst
Det finns även dark rom där man kan gå in och känna dig fram i mörkret, man kan också klä av sig naken om man vill det finns låsbara skåp att hänga in sina kläder i , jag brukar vara naken ibland och min sambo brukar ta av sig trosor och bh och ha en tun klänning på sig som är väl urringad.
 
Toppen