Dessa trosor, efter alla dessa år :)

sköntattrunka

Aktiv medlem
Kön
Man
Då är vi två, gällande begagnade trosor... Har älskat det sedan barnsben :)
Första gången jag luktade på ett par var när jag gick i mellanstadiet och min äldsta syster hade duschat innan mig, hennes använda träningstrosor låg på golvet i badrummet... fick ett infall och tog upp dem och andades in... blev helt galen av doften. Har varit helt fast sen dess :D

Köper trosor från några tjejer online jag litar på och sen tar jag varje chans jag får att få lukta på trosor...
Hemmafester, polares fruar, omklädningsrummet på jobbet , där har man fått tag i några goa trosor från snygga kollegor.
Nästan synd man bor i hus, har ju hört att publika tvättstugor ska vara en trosguldgruva :D

När man hållt på ett tag blir man en riktig kännare :D Så många sorters fittlukt. Kletiga trosor under ägglossningen, svettiga träningstrosor, lite kissdoft ibland vilket jag bara gillar.den härliga biten string som legat mot rövhålet och luktar på sitt eget alldeles underbara sätt..
Älskar kvinnors trosor helt enkelt :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Första gången jag luktade på ett par var när jag gick i mellanstadiet och min äldsta syster hade duschat innan mig, hennes använda träningstrosor låg på golvet i badrummet... fick ett infall och tog upp dem och andades in... blev helt galen av doften. Har varit helt fast sen dess :D

Köper trosor från några tjejer online jag litar på och sen tar jag varje chans jag får att få lukta på trosor...
Hemmafester, polares fruar, omklädningsrummet på jobbet , där har man fått tag i några goa trosor från snygga kollegor.
Nästan synd man bor i hus, har ju hört att publika tvättstugor ska vara en trosguldgruva :D

När man hållt på ett tag blir man en riktig kännare :D Så många sorters fittlukt. Kletiga trosor under ägglossningen, svettiga träningstrosor, lite kissdoft ibland vilket jag bara gillar.den härliga biten string som legat mot rövhålet och luktar på sitt eget alldeles underbara sätt..
Älskar kvinnors trosor helt enkelt :)
Håller med dig. Svettiga trosor efter träningspass kanske inte ör min största favorit. De luktar för mkt svett. Då kommer inte fittdoften fram så tydligt... den lite syrliga fittdoften + lite kissdoft är perfekt för mig. Gärna lite spår av flytningar med...
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ingen som använde mammas trosor? När jag blev medveten om vad jag kunde använda min penis till så använde jag min mammas trosor. Som ensambarn hade jag inget så mycket att välja på. Och som ni säger blev man ju expert på dofter och sekret.
t.ex när hon hade onanerat,fått period, varit kåt, hade flyningar, kissat..etc..
 
Toppen