Dessa trosor, efter alla dessa år :)

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min fru har köpt en ny behå, en beige, Den är lite tantig men ganska tunn och bröstvårtorna syns igenom. Jag kan bara inte vänta på ett tillfälle att prova den själv. Att ta på en behå när jag sitter och runkar i trosor gör det hela ännu mer upphetsande. Numer har jag ju "gubbtuttar" som fyller ut lite grann, och att se sina egna bröstvårtor styvna genom behåtyget...
En fördel om frun har små bröst då…
Min har D-kupa och jag har inga gubbröst så det funkar inte här hemma.
Sällan kvinnor köper tunna bh nu för tiden. Hörde att de vadderade är till stor orsak för att vårtorna inte ska synas. Synd, men tror många kvinnor skäms om de har stora vårtor som putar ut
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Min fru har köpt en ny behå, en beige, Den är lite tantig men ganska tunn och bröstvårtorna syns igenom. Jag kan bara inte vänta på ett tillfälle att prova den själv. Att ta på en behå när jag sitter och runkar i trosor gör det hela ännu mer upphetsande. Numer har jag ju "gubbtuttar" som fyller ut lite grann, och att se sina egna bröstvårtor styvna genom behåtyget...
Jag kör med lösbröst under en transparent bh, det tänder mej rejält..
Har nog fler bh:ar än frugan..
Här är en bild på en av mina uppsättningar..

https://m.newtransnudes.com/photos/browse/#/photoId/2799067
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det börjar spåra ut här de handlade om trosor kanske någon baddräkt nu är bröst och bh i varannat inlägg. Har inget emot dessa inlägg men kanske på en annan tråd. Det är min uppfattning.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har inget emot bh och bröst kan vara upphetsande kanske finns en tråd eller så kan man skapa en ny. Själv är jag ingen bröst fetisch, baken, benen och ögonen ibland rösten är det jag lägger märke till.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Fick ett Mail var förmodligen ett spam, var reklam för bikini och baddräkter har kanske med värmen att göra. Var trevligt att titta på men är inte så sugen just nu kanske tar fram det i kväll.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Hade bikini på mig när vi doppade oss i går kväll med familjen. Var några andra där också.
Behöver dock jobba mer med mina former. Inte mycket värre än andra kvinnor i min ålder, men det kan bli bättre.

Manya
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kvinnor skall ha former bättre med en större kvinna en de som är trådsmala. Finns de som säger det var vackre innan, jag tycker tvärt om mer att älska. Men de flesta är vackra på sitt eget vis.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Kvinnor skall ha former bättre med en större kvinna en de som är trådsmala. Finns de som säger det var vackre innan, jag tycker tvärt om mer att älska. Men de flesta är vackra på sitt eget vis.

Nu spårade vi ur igen. Känner mig lite så skyldig.

Tillbaka till ämnet.

Funderar på sälja mina använda trosor. Men det lär väl knappast vara någon normal person som vill köpa dem av en gender fri person.

Manya
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nu spårade vi ur igen. Känner mig lite så skyldig.

Tillbaka till ämnet.

Funderar på sälja mina använda trosor. Men det lär väl knappast vara någon normal person som vill köpa dem av en gender fri person.

Manya
Det finns massor med forum för det och massor med människor som har olika kinks, så varför inte?
Om inte vet eller inte orkar Googla, så PMa så kan jag tipsa om sidor :sneaky:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tror att många kan tänka sig att sälja sina använda trosor. Gjorde en väldigt diskret förfrågan på mitt arbete, många var intresserade mest lite yngre kvinnor. Det blev inget av det men jag var förvånad. Kanske tycker det själva att det kan vad upphetsande att en man eller även en kvinna kan gillar deras använda underkläder.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta med trosor har upptäckt att rätt så många kvinnor inte använder trosor speciellt på sommaren. Hade en arbetskollega tränade efter arbetet hade glömt ta med sig ett par rena trosor gick hela dagen på arbetet dagen efter utan trosor. Efter som jag gillar trosor tycker jag att en av de bästa delen i porr är när en kvinna tar av sig trosorna. Finns ju en del bilder på kändisar utan trosor tex Britney Spears hade varit bättre med ett par små trosor.
 

simmaren

Medlem
Kön
Man
Gillar med känslan i tyget, frugans kusin var på besök här förra året och badade i vår bubbelpool. Sen hängde hennes baddräkt på tork i badrummet, var tvungen att ta den på mig och runka. Riktigt skönt.
Härligt med fler som tycker om baddräkter! Jag har några egna som jag tar på mig ibland. Även lösbröst. Kan verkligen rekommendera
 
Toppen