Dessa trosor, efter alla dessa år :)

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ingen som använde mammas trosor? När jag blev medveten om vad jag kunde använda min penis till så använde jag min mammas trosor. Som ensambarn hade jag inget så mycket att välja på. Och som ni säger blev man ju expert på dofter och sekret.
t.ex när hon hade onanerat,fått period, varit kåt, hade flyningar, kissat..etc..
Nej, mammas eller mina systrars eller min dotters trosor har jag aldrig haft dragning till. Känns nästan som lite insectaktigt. Har aldrig fantiserat eller tänt sexuellt på dem. Däremot svärmor och mina svägerskor....mmmmm
 
S

storbystfixerad

Gäst
Ingen som använde mammas trosor? När jag blev medveten om vad jag kunde använda min penis till så använde jag min mammas trosor. Som ensambarn hade jag inget så mycket att välja på. Och som ni säger blev man ju expert på dofter och sekret.
t.ex när hon hade onanerat,fått period, varit kåt, hade flyningar, kissat..etc..

Använde ofta mammas trosor. Härligt med mens och kissfläckar. Onanerade aldrig i dom. Det vågade jag inte. Använde också hennes bh:ar. Hon hade små bröst ( storlek A80) och bh:arna av kryssmodell passade mig perfekt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gör det inte längre men min två år yngre styvsyster trosor och baddräkt har jag sprutat på många gånger. Slutade när hennes mamma sagt att hon kunde tvätta sina trosor själv med sperma fläckar. Lillasyster sa att kom jag på hennes trosor igen skulle hon klösa ögon ur mig, skulle nog lyckas med hennes naglar.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Gör det inte längre men min två år yngre styvsyster trosor och baddräkt har jag sprutat på många gånger. Slutade när hennes mamma sagt att hon kunde tvätta sina trosor själv med sperma fläckar. Lillasyster sa att kom jag på hennes trosor igen skulle hon klösa ögon ur mig, skulle nog lyckas med hennes naglar.
Hur kom hon på att det var du?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Fanns inte så många att välja på jag eller min pappa. När hon tog av sig sina trosor antigen i sitt rum eller badrummet var de kanske smutsiga men utan sperma fläckar. Att pappa skulle göra det fanns inte på kartan.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fanns inte så många att välja på jag eller min pappa. När hon tog av sig sina trosor antigen i sitt rum eller badrummet var de kanske smutsiga men utan sperma fläckar. Att pappa skulle göra det fanns inte på kartan.
Nej det är klart.... Men antar att du tog det med i beräkningen att du blev misstänkt!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag kunde ju knappast neka att jag runkade brydde hos dig inte om men att jag luktade på hennes trosor och lade min sats där var en annan sak. Min styvmor hennes mamma hade ju upptäckte fläckarna men hade väl inte en tanke på att de kunde vara min sperma.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jodå jag gillar trosor också men tänder mer på en baddräkt, har alltid varit så sedan ungefär tioårs åldern då var det min kusin samma ålder som jag som började utvecklas. Min styvsyster var var åttaår då, det tog ett antal år innan jag luktade även på hennes baddräkt. Var mer upphetsande att se dem i en tajt baddräkt en topless. Detta var länge sedan är väl preskriberat nu, både min kusin och min styvsyster har sett mig runka påstår det även om jag aldrig upptäckt dem. Min syster har jag inte sett onanera, men hon har ibland kommit ut ur ett rum där både hon och i rummet luktar kvinnokön. Inget fel idet hon har väl rätt att njuta också. Numera är hon sambo med barn hund och katt. Som jag skrivit innan så var ju min styvsyster trosor använda en hjälp till en kraftig orgasm under tonåren.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Det finns en tabukänsla, en förbjuden känsla i detta, som jag triggas av.
O kommer njuta av trosor så länge jag lever.. :)

Har tyvärr gått över då jag inte använder något annat under. Förr var det annat. Framför allt när man var yngre och bodde hemma. Plastsystern blev nog av med hälften av sina trosor. Tror hon visste, hon har antytt det när jag kom ut för dem för några år sedan.
Manya
 
Toppen