Dyra sexdockor

firedragon

Ny medlem
Kön
Man
Jag skaffade en docka, men har inte kommit till användning. Bara uppackad och tittad på. Så sjukt otymplig. Får ryggskott av att kånka runt på. Vet ej heller hur man ska göra sig av med den. Kan ju inte åka till tippen med den heller. Skulle kunna tänka mig att skänka den mot att man kan vara anonym.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag skaffade en docka, men har inte kommit till användning. Bara uppackad och tittad på. Så sjukt otymplig. Får ryggskott av att kånka runt på. Vet ej heller hur man ska göra sig av med den. Kan ju inte åka till tippen med den heller. Skulle kunna tänka mig att skänka den mot att man kan vara anonym.
Men, den måste väl ändå provas innan du slänger/skänker den? :p
Och så måste du ju dela en bild på den :whistle:
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Minns när man såg de " prisvärda " alternativen när de kom på marknaden, och vilken skillnad sen då o_O

Dessa, jämfört med de gamla för 400 spänn som såg ut som ett gammalt Statoil tältskydd med läppstift på :confused:
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
fått hem den riktigt tung för vara så liten visserligen bara 30 kg men verkar tyngre .Rätt välbygd fast i kroppen enda nackdelen är väl att den är lite kall finns tydligen värmare med som tillval och det kan jag förstå
 
Toppen