Dyra sexdockor

D

Deleted member 71611

Gäst
Jo helt ok var lite trång krävdes en hel del glidmedel .Den är ju lite stel så gäller hitta rätt ställning och ställa in hennes ben och så
Så man kan alltså köpa värmeelement o lägga till. Spännande. Går dockan att ha i vatten? Tänker på ett förpreppande varmbad.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Smart att kunna stuva undan ja. Jo de riktigt dyra ser ju ut att vara nåt om man har en guldgruva eller tre över. Dock verkar ju denna helt kanon ändå :)

En kuk kompis till sen trekant kanske ;) Röven såg skön ut.
 

camkåt

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag skaffade en docka, men har inte kommit till användning. Bara uppackad och tittad på. Så sjukt otymplig. Får ryggskott av att kånka runt på. Vet ej heller hur man ska göra sig av med den. Kan ju inte åka till tippen med den heller. Skulle kunna tänka mig att skänka den mot att man kan vara anonym.
Jag skulle gärna ta emot den :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Känns ungefär som fleshlight är rätt tung och gedigen lite svårt o ställa in armar och ben men är nog mest en vana . Har inte provat andra men känns tålig

I mitt sjuka sinne undrar jag om de där dockorna skulle funka bra som "brottnings-dockor"? De man köper för BJJ och träning är ofta bara fyllda med sand och tyg, ofta är de lite för lätta och har som inga leder. Utan leder blir de inte så realistiska att brottas med och öva ledlås på, men de där sexdockorna verkar ha både tyngd och leder?
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
I mitt sjuka sinne undrar jag om de där dockorna skulle funka bra som "brottnings-dockor"? De man köper för BJJ och träning är ofta bara fyllda med sand och tyg, ofta är de lite för lätta och har som inga leder. Utan leder blir de inte så realistiska att brottas med och öva ledlås på, men de där sexdockorna verkar ha både tyngd och leder?
tror de kommer gå sönder om man är för våldsam men finns dockor uppemot 50 kg vad jag sett
 
Toppen