Dyra sexdockor

Satrur

Ny medlem
(första inlägget)
Jag skaffade en docka för ett tag sedan.
Fotade ganska mycket. Tyvärr så var jag tvungen att göra en längre jobbrelaterad resa så nu bor hon i källaren.
Vad ni gör så håll er borta från docklandet.se man får inte det som är på bilden (även om det är ok docka) och dom håller inte leveranstider och ljuger en rakt i ansiktet.

Ska man ha en docka så var beredd att lägga tid på den, greja med kläder osv. Ska man bara ha en runkleksak så finns billigare (och lättare).
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
(första inlägget)
Jag skaffade en docka för ett tag sedan.
Fotade ganska mycket. Tyvärr så var jag tvungen att göra en längre jobbrelaterad resa så nu bor hon i källaren.
Vad ni gör så håll er borta från docklandet.se man får inte det som är på bilden (även om det är ok docka) och dom håller inte leveranstider och ljuger en rakt i ansiktet.

Ska man ha en docka så var beredd att lägga tid på den, greja med kläder osv. Ska man bara ha en runkleksak så finns billigare (och lättare).
Köpte du därifrån eller har du någon annan docka?
 

Satrur

Ny medlem
Köpte du därifrån eller har du någon annan docka?
Jag köpte därifrån. När leveransen gått tre veckor över tid så ville jag häva köpet men fick svar att det blivit fel i beställningen och nu var den på väg. Så jag väntade. Efter ytterligare veckor (2ish) så var dom tvugna att beställa från Polen. Runt 7 veckor efter beställning så kom det paket från Kina.

Dom skriver att dom har eget lager, det har dom INTE!

Antagligen så beställer dom från Kina till din adress. Letar man runt på dockforum så hittar man liknande historier.

Jag är nöjd med dockan, men det var inte vad jag beställde. Och att dom inte kan vara ärliga är så jädra kass.
I mitt fall så var jag inte ens i Sverige när en 22kg docka levererades till min dörr.

Och oh, det stid ganska tydligt på paketet vad som var i.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag köpte därifrån. När leveransen gått tre veckor över tid så ville jag häva köpet men fick svar att det blivit fel i beställningen och nu var den på väg. Så jag väntade. Efter ytterligare veckor (2ish) så var dom tvugna att beställa från Polen. Runt 7 veckor efter beställning så kom det paket från Kina.

Dom skriver att dom har eget lager, det har dom INTE!

Antagligen så beställer dom från Kina till din adress. Letar man runt på dockforum så hittar man liknande historier.

Jag är nöjd med dockan, men det var inte vad jag beställde. Och att dom inte kan vara ärliga är så jädra kass.
I mitt fall så var jag inte ens i Sverige när en 22kg docka levererades till min dörr.

Och oh, det stid ganska tydligt på paketet vad som var i.
Ja det där känns ju inte alls proffsigt.
 

21x18

Ny medlem
Kön
Man
Jag köpte därifrån. När leveransen gått tre veckor över tid så ville jag häva köpet men fick svar att det blivit fel i beställningen och nu var den på väg. Så jag väntade. Efter ytterligare veckor (2ish) så var dom tvugna att beställa från Polen. Runt 7 veckor efter beställning så kom det paket från Kina.

Dom skriver att dom har eget lager, det har dom INTE!

Antagligen så beställer dom från Kina till din adress. Letar man runt på dockforum så hittar man liknande historier.

Jag är nöjd med dockan, men det var inte vad jag beställde. Och att dom inte kan vara ärliga är så jädra kass.
I mitt fall så var jag inte ens i Sverige när en 22kg docka levererades till min dörr.

Och oh, det stid ganska tydligt på paketet vad som var i.

De har ju visst ett eget lager, besökte dom själv förra månaden. Minst 100 dockor nedpackade och över 70 st uppställda i show room. Vad stod det på paketet då? Det stod "Erection strictly forbidden" på min Zelex-dockas kartong :D Men inte hela världen.
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
De har ju visst ett eget lager, besökte dom själv förra månaden. Minst 100 dockor nedpackade och över 70 st uppställda i show room. Vad stod det på paketet då? Det stod "Erection strictly forbidden" på min Zelex-dockas kartong :D Men inte hela världen.
Den jag köpte hadde de på sitt lager men den kom från Polen men leveransen tog mindre än en vecka
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Kul och intressant tråd! Kollade Docklandets utbud och fastnade för de mulliga skönheterna, tänk vilka sköna lekar man skulle kunna ha med dessa sköna stjärtar och bröst - fast man får nog träna tyngdlyftning innan. ;)
 

cotton.boy33

Aktiv medlem
Någon som har testat? Jag satt och letade lite och hittade denna som gjorde mig riktigt kåt:


Känns som ett ganska bra pris också jämfört med vissa som kostar nästan 30 000kr..

Liten och petite sexig docka...
 

21x18

Ny medlem
Kön
Man
Någon som har testat? Jag satt och letade lite och hittade denna som gjorde mig riktigt kåt:


Känns som ett ganska bra pris också jämfört med vissa som kostar nästan 30 000kr..

Liten och petite sexig docka...

Vad är där för lurendrej-butik? Akta dig för dom..
Det där är en fake-docka och bilden på den dockan är stulen från WM-Doll. Jag ser att de även stulit massvis med texter från Docklandet. Jag meddelar dom direkt.
 

cotton.boy33

Aktiv medlem
Jag beställde iallafall den dockan. Jag har fått trackingnummer iallafall så det verkar ok hittills. Återkommer med svar här eller kanske en recension när den kommer fram. Hoppas det går bra..
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag beställde iallafall den dockan. Jag har fått trackingnummer iallafall så det verkar ok hittills. Återkommer med svar här eller kanske en recension när den kommer fram. Hoppas det går bra..
Hoppas den dyker upp snabbt och hoppas att den är riktigt skön att knulla! Den rumpan alltså! Mmh!
 

21x18

Ny medlem
Kön
Man
Jag beställde iallafall den dockan. Jag har fått trackingnummer iallafall så det verkar ok hittills. Återkommer med svar här eller kanske en recension när den kommer fram. Hoppas det går bra..

Som sagt det där är en fakedocka. Dockan på bilderna är en WM-Doll 157 cm med b-kupa och huvud #33. Den är alltså inte 140 cm lång och en WM-Doll kostar mer än den där.. Du kommer se direkt du får dockan att det absolut inte är samma som på bilderna. Har du tur får du en ok fake (fortfarande till överpris) men jag gissar på att du får något skräp. Gick på samma nit själv för några år sen med en fake WM men då från en av de största sexleksaks-butikerna i Sverige (Mshop). Tyvärr insåg jag för sent vad jag köpt så kunde inte returnera.
 

cotton.boy33

Aktiv medlem
Det gick ju utan problem. Nu har jag dockan hemma hos mig, tog totalt tre dagar. Inte hunnit testknulla henne ännu men har packat upp & henne och hon är ootroligt vacker... Tagit semester från jobbet på fredag så ska jag har en långhelg med henne ;)

Fejkdocka eller inte, ser ut precis som på bilderna och priset är ju ett rent kap jämfört med dom dockorna som kostar 20-30 000kr. Återkommer med en recension och lite bilder på henne efter helgen. ;)
 
Toppen