Gillar du att runka i bilen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Är det fler som gillar att sitta i bilen nära gallerior och liknande och runka samtidigt som man tittar på tjejerna som går förbi jämte och sen spruta massor när man får ögonkontakt med dem. Självklart döljer jag kuken
Har gjort det massor med gånger. Gillar att köra långsamt förbi sexiga tjejer och damer på stan, samtidigt som jag runkar. Så många härliga sprut!
 
D

Danskan

Gäst
Gör jag ofta, sitta i bilan och kollar på godingerna. mens min stiva kuk runkas. Särligt intensivt i dagsljus. Hoppas någon ser mig och min stiva kuk, kanska som kännr mig så kommar jag hårt
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Det händer då och då men oftast efter att ha kollat på nått hett klipp eller läst nån text som har gjort mig hård. Men brukar stå med bilen så att ingen är i närheten känns bäst så för mig..
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Det händer då och då men oftast efter att ha kollat på nått hett klipp eller läst nån text som har gjort mig hård. Men brukar stå med bilen så att ingen är i närheten känns bäst så för mig..
Ja, man tar inga risker i onödan och skönare om man känner sig trygg i att inte bli ertappad men ändå lite halvöppet.
 
M

micky666

Gäst
Gunnar. E....Västerås här..åker du hit så hör av dej för en runk tur..nyfiken..aldrig hållt i nån annans kuk.men blir hård av tanken iaf...får man prova me dej???
 

Bjxr_89

Ny medlem
Kön
Man
Älskar att stå parkerad längst en trottoar där man vet det kommer en hel del folk/tjejer. Onanerar ganska öppet/synligt när en kvinna går förbi då man blir lite eggad av att kanske få ögonkontakt och att hon kanske tittar in o ser vad man gör. Känslan att bli upptäckt får mig att komma direkt. Varit med om några som går tillbaka någon minut efter för att få se lite till ;) Döljer dock med jackan när barn/män går förbi.
 

Karlsson11

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar att stå parkerad längst en trottoar där man vet det kommer en hel del folk/tjejer. Onanerar ganska öppet/synligt när en kvinna går förbi då man blir lite eggad av att kanske få ögonkontakt och att hon kanske tittar in o ser vad man gör. Känslan att bli upptäckt får mig att komma direkt. Varit med om några som går tillbaka någon minut efter för att få se lite till ;) Döljer dock med jackan när barn/män går förbi.
Mmm älskar det att runka när tjejer går förbi
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Brukar ofta runka i bilen påväg hem från jobbet. Tar en dryg timme hem. Ibland kommer jag, ibland inte. Ibland har jag någon sorts plugg och kuk/ollonring med.
Imorse beställde jag en Lovense Edge 2 som jag tänkte njuta med i bilen. Är så fruktansvärt uppkåtande att släppa ut min hårda kuk och få prostatan masserad medans jag kör hem.

Men jag hade hellre haft någon bredvid som tar hand om min kuk medans jag kör. Hade vart underbart att bli avsugen och fingerpullad samtidigt bakom ratten.
Eller köra ner och bak sätet så jag kan sitta på någons hårda kuk medans jag kör!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen