Gillar du att runka i bilen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
kan inte erinra mig om att jag har runkat i bilen någon gång, men vid ett tillfälle så runkade jag och en kille åt varandra, men det kanske är ungefär samma sak??:unsure::cool:
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyvärr har jag inte bil just nu men då jag hade och skulle köra en lite längre sträcka brukade jag bli uttråkad och knäppa upp byxorna och ta mig på kuken och pungen tills jag var hård och så började jag runka lite tills jag såg någon liten grusväg att svänga in på och parkera och dra en snabbis och spruta och sen köra vidare! Upphetsande som fan!
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
När jag jobbade så hade jag 3 mil hem. Blev ofta kåt när jag satt och körde. Drog ner byxor och kallingar, blev lite svårt att köra men det gick, och runkade kuken. Kunde aldrig spruta medans jag körde men hade några ställen efter vägen där ja svängde in och hoppade ur bilen för att spruta.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Om man gillar att runka i bilen så är BC (bodycontact.com) en bra kontaktkälla, många där som gärna träffas för runk i bilar och utomhus. Skulle nog gå att fylla bilen med sperma på en vecka, klar överdrift, men många sprut skulle man kunna få till.(y):cool:
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Om man gillar att runka i bilen så är BC (bodycontact.com) en bra kontaktkälla, många där som gärna träffas för runk i bilar och utomhus. Skulle nog gå att fylla bilen med sperma på en vecka, klar överdrift, men många sprut skulle man kunna få till.(y):cool:
KiK grupper och Qruiser funkar också bra ;) :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen