Gillar du att runka i bilen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar att stå parkerad längst en trottoar där man vet det kommer en hel del folk/tjejer. Onanerar ganska öppet/synligt när en kvinna går förbi då man blir lite eggad av att kanske få ögonkontakt och att hon kanske tittar in o ser vad man gör. Känslan att bli upptäckt får mig att komma direkt. Varit med om några som går tillbaka någon minut efter för att få se lite till ;) Döljer dock med jackan när barn/män går förbi.
Gör likadant ibland! Brukar ha antingen kondom eller en liten plastpåse att spruta i så att man inte behöver släppa blicken från dom när man sprutar. älskar att spana in deras fittor när jag sprutar.
 

Bjxr_89

Ny medlem
Kön
Man
Ens högsta önskan är att det nån gång händer att någon stannar till o vill hjälpa en ;) men hittills ingen som vågat :(
 

Karlsson11

Välbekant medlem
Kön
Man
Gjorde detta idag. Satt längs med en ganska vältrafikerad trottoar med bilen. Vevade ner rutan lite så man hör rösterna och sen tillslut fick jag syn på en tjej i träningskläder. När hon va jämte rutan exploderade jag och sprutade långt upp på T-shirten. Hon hörde mig stöna till men såg aldrig kuken
 

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Är det fler som gillar att sitta i bilen nära gallerior och liknande och runka samtidigt som man tittar på tjejerna som går förbi jämte och sen spruta massor när man får ögonkontakt med dem. Självklart döljer jag kuken
Brukar köra runt med styv kuk tills jag hittar någon goding som promenerar. Kör förbi och släpper satsen medan jag tittar på skinkorna som rör sig härligt. Alltid handduk eller tröja över. Vill inte bli påkommen.
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar köra runt med styv kuk tills jag hittar någon goding som promenerar. Kör förbi och släpper satsen medan jag tittar på skinkorna som rör sig härligt. Alltid handduk eller tröja över. Vill inte bli påkommen.
Det är precis det så är såå härligt! Att se skinkorna röra sig så gott i thightsen.. att samtidigt spruta är ju så otroligt skönt! Får ju ståkuk nu när jag bara tänker på det!
Hade ju varit otroligt skönt att ha en runkpolare som satt bredvid och runkade min kuk till sprut och vice versa i samma scenario.
 

Karlsson11

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är precis det så är såå härligt! Att se skinkorna röra sig så gott i thightsen.. att samtidigt spruta är ju så otroligt skönt! Får ju ståkuk nu när jag bara tänker på det!
Hade ju varit otroligt skönt att ha en runkpolare som satt bredvid och runkade min kuk till sprut och vice versa i samma scenario.
Mmmm ch polaren bestämmer till vilken tjej man sprutar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen