GRUPPRUNK!?

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Bögighetsstämpeln har väl grupprunkandet haft hela tiden hos dem som inte accepterar det och även hos dem som gillar det så det är ju väldigt mycket hysch-hysch, men vem säger att man behöver vara bög för att man runkar tillsammans med andra, jag vill inte ens påstå att jag är bög för att jag runkar eller/och suger kuk åt/med en kompis, men om man börjar pilla och borra i Dajmkrysset och gillar det så kanske det kan vara dags att lämna Bi-Nyfikenheten och Bi-Sexualitetstiteln bakom sig och börja fundera på om man inte är bög trots allt, men jag titulerar mig i så fall hellre som Gay än som Bög, har faktiskt funderat på att jag kanske vill prova, men då blir det inte pang-på efter några rader i någon annons på typ BC. Detta är min åsikt och kommer så att förbli oavsett vad andra tycker, men visst kan det väcka en debatt i samma klass som när en massa FaceBook-användare efter några stänkare på Fredagskvällen ska förklara för alla ''mössfoder'' hur det ska gå till när man kör i en rondell, det finns massor av självutnämnda experter där, ingen verkar ha samma åsikt och dessutom så heter det väl ''Cirkulationsplats. Kom bort från ämnet med min liknelse, Sorry,:love::love::love:

Bög/gay/homo är man per definition om man som kille endast gillar sexuella handlingar med andra killar. Detta innefattar att runka av andra och definitivt att suga kuk.
Men varför vara rädd för definitionerna? Njut för fan! Och so what om du är 67 år? Kan ge dig den glädjande nyheten att det i bögvärlden finns gott om gubbar över 60 som attraherar små 20-åringar. De äldre kallas ofta silver-foxes. Eller is-björnar. Spelreglerna är helt annorlunda på den här sidan planen. Om du tar väl hand om digsjälv så är du alltid attraktiv för någon. Det ska sägas att ingen gillar en trött gammal werther’s original- gubbe i gubbkeps och gungstol. Håll dig i någorlunda viril, och be din läkare om testosteron-behandling.

Om du nu är i ett skede i livet då du ar färdig med att hänga med tanterna så kan en helt ny värld öppnas, med livsglädje du inte trodde var möjlig i din ålder. Bara att exprementera. Det är aldrig för sent. (y)
 
Last edited:

Tranåslarsa

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Men berätta litet utförligare!
Så här var det i början på 90-talet. Vi började bli nyfikna på porr och hade över lite porrtidningar. Krille och jag tittade i dem och blev kåta av vad vi såg. Det ena lede till det andra. Runkade själva, jämförde våra kukar. Provade att känna på varandras. Vips så runkade vi varandra. I tidningen sög tjejerna kuk. Vi tyckte det såg skönt ut och beslöt oss att prova på det. Vi tyckte om det och så fortsatte det när vi sågs.
Sen kom en tredje kompis in i bilden, Anders.
Han var med på galoppen ganska fort. Nu så sög vi varandra när vi alla tre såg. Vilket hände flera ggr i veckan. Anders och jag hade redan kommit en bra bit in i puberteten och vara välutvecklade. Medans Krille låg lite efter och precis fått hår. Han var imponerad av oss när vi sprutade. Om man säger så, så blev krille riktigt duktig på att sug kuk.
Gu vad jag kan sakna dessa tider när vi var 12-15 år gamla. Ebbade tyvärr ut när vi slutade högstadiet
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
I förra veckan var jag med på skönt grupprunk! Vi var 5 herrar som träffades och runkade nakna tillsammans framför skön porr. Så häftigt att bara vara hårda och kåta tillsammans och runka våra kukar helt öppet inför varandra. Förstås gavs och togs hjälpande händer också... Vi avslutade med att stå i ring och stönande spruta på golvet. Riktigt najs!
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
I förra veckan var jag med på skönt grupprunk! Vi var 5 herrar som träffades och runkade nakna tillsammans framför skön porr. Så häftigt att bara vara hårda och kåta tillsammans och runka våra kukar helt öppet inför varandra. Förstås gavs och togs hjälpande händer också... Vi avslutade med att stå i ring och stönande spruta på golvet. Riktigt najs!

Låter underbart vart träffades ni?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
I förra veckan var jag med på skönt grupprunk! Vi var 5 herrar som träffades och runkade nakna tillsammans framför skön porr. Så häftigt att bara vara hårda och kåta tillsammans och runka våra kukar helt öppet inför varandra. Förstås gavs och togs hjälpande händer också... Vi avslutade med att stå i ring och stönande spruta på golvet. Riktigt najs!

Bor på fel ställe i landet hör jag ;)
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
I förra veckan var jag med på skönt grupprunk! Vi var 5 herrar som träffades och runkade nakna tillsammans framför skön porr. Så häftigt att bara vara hårda och kåta tillsammans och runka våra kukar helt öppet inför varandra. Förstås gavs och togs hjälpande händer också... Vi avslutade med att stå i ring och stönande spruta på golvet. Riktigt najs!
Låter fantastiskt!
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Så här var det i början på 90-talet. Vi började bli nyfikna på porr och hade över lite porrtidningar. Krille och jag tittade i dem och blev kåta av vad vi såg. Det ena lede till det andra. Runkade själva, jämförde våra kukar. Provade att känna på varandras. Vips så runkade vi varandra. I tidningen sög tjejerna kuk. Vi tyckte det såg skönt ut och beslöt oss att prova på det. Vi tyckte om det och så fortsatte det när vi sågs.
Sen kom en tredje kompis in i bilden, Anders.
Han var med på galoppen ganska fort. Nu så sög vi varandra när vi alla tre såg. Vilket hände flera ggr i veckan. Anders och jag hade redan kommit en bra bit in i puberteten och vara välutvecklade. Medans Krille låg lite efter och precis fått hår. Han var imponerad av oss när vi sprutade. Om man säger så, så blev krille riktigt duktig på att sug kuk.
Gu vad jag kan sakna dessa tider när vi var 12-15 år gamla. Ebbade tyvärr ut när vi slutade högstadiet
Vilken härlig start på puberteten, att få runka, suga och spruta ordentligt med riktig kompis.(y)
 
Toppen