GRUPPRUNK!?

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Härligt! Skriv mer vad ni gjorde...

Gärna det, även om jag delvis kommer att upprepa vad jag skrivit i en annan tråd i sektionen "Manlig onani".

Så om jag ska börja från början, så ramlade jag - som för övrigt heter Anders - in i den tidiga puberteten och fick hår på snoppen när jag var 10 år och blev snart en flitig kukrunkare, men runkade bara för mig själv under ett par år. Jag var liksom lite blyg, men sommaren 1973 - när jag nyss fyllt 13 - så ändrades detta med buller och bång: Jag började ha sex med andra killar i den lilla by i norra Dalarna där jag växte upp. Det var Tommy och Ingemar som var precis lika gamla som jag och mina klasskompisar i plugget och så var det Olle, som var ett år äldre än oss andra tre. Vi fyra tillsammans var det lilla grabbgäng som jag nuförtiden ibland kallar de fyra bröderna kåtbock! :) Jag kan nog minnas vissa detaljer fel - det är ju mer än 45 år sedan! - men jag tror att jag hade varit på "tu man hand" med både Olle och Tommy tidigare under denna magiska sommar, innan vi en sent en kväll på sensommaren 1973 hade vår första sexträff alla fyra tillsammans.

Jag vill inte ge intrycket av att vi bara hade sex tillsammans, för vi hade skitkul ihop och gjorde allt mellan himmel och jord ihop - men gemensam sex var förstås en väldigt viktig ingrediens i vår samvaro. Vi hade sex i alla tänkbara kombinationer: två av oss tillsammans, tre stycken tillsammans och några få gånger låg vi på golvet alla fyra och sög av varandra samtidigt. En viktig sak var att vi var väldigt öppna med varandra och berättade glatt om vem som gjort vad med vem förra helgen - och på vilket sätt!

Vi var nog lika tvärkåta allihopa, men jag tror att det är riktigt att säga att Olle var den mest utpräglade exhibitionisten av oss fyra: han gillade verkligen att plocka fram sin ståkuk när vi andra tre satt och såg på. Och dessutom var Olle ganska bra på att suga av sig själv - jag var jävligt impad! Jag försökte väl också suga av mig själv ibland, men så bra som Olle blev jag nog aldrig.

Vi träffades ofta under större delen av tonåren men det hela klingade av när vi blivit ungefär 18-19 år, helt enkelt därför att vi gick olika utbildningar efter grundskolan och fick jobb eller fortsatta högre studier på andra orter i landet. Men vi fick en väldigt fin tid tillsammans och vi lärde oss mycket om sex och kåthet av varandra: hur man suger kuk, hur man rövknullar och allt möjligt annat. Exempelvis lärde jag mig rimming på nyårsafton 1975 tillsammans med Ingemar i hans familjs sommarstuga - att få en varm blöt tunga i ditt rövhål blev den mest intensiva njutning jag varit med om. En njutning som förstås förutsätter att man är ganska nybadad...

Det finns väldigt mycket mer att säga - men det får räcka för den här gången!!! (y)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Man inser vad man tagit förgivet så här dryga 1 år in i en pandemi. Att träffas nu och grupprunka ställs i ett helt annat ljus än före 2020.

Om vi alla bott på samma ställe så borde vi på forumet fira med en rejäl grupprunk tillsammans när allt detta är över.
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Man inser vad man tagit förgivet så här dryga 1 år in i en pandemi. Att träffas nu och grupprunka ställs i ett helt annat ljus än före 2020.

Om vi alla bott på samma ställe så borde vi på forumet fira med en rejäl grupprunk tillsammans när allt detta är över.
Jag skulle kunna tänka mig det. Gärna med en grupp med både kvinnor och män.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Exakt detta hade jag i tankarna när jag skrev novellsviten "Umgängesklubben - hela sviten", som finns i sex delar under rubriken Sexnoveller. I dag söndag 11 april ligger den på sid 2.

Kommentera gärna!!

Btw 1. skriver på en del 7 om vi skulle kunna göra nu under Corona-perioden .....
Btw2. när jag har tid i jobbet, så kör jag gärna och kollar runt i mindre Industriområde. Det finns alltid Industrihotellbyggnader med någon litet tom kontorslokal. Ibland skyltat, men ibland noterar jag vilket Fastighetsbolag som äger huset.
Det vore ett åtagande att gå ihop några stycken - men hur fräckt vore inte det....

Läs om Umgängesklubben och se hur jag tänker.

Fritt fram för dialog.....
 
Last edited:

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Exakt detta hade jag i tankarna när jag skrev novellsviten "Umgängesklubben - hela sviten", som finns i sex delar under rubriken Sexnoveller. I dag söndag 11 april ligger den på sid 2.

Kommentera gärna!!

Btw 1. skriver på en del 7 om vi skulle kunna göra nu under Corona-perioden .....
Btw2. när jag har tid i jobbet, så kör jag gärna och kollar runt i mindre Industriområde. Det finns alltid Industrihotellbyggnader med någon litet tom kontorslokal. Ibland skyltat, men ibland noterar jag vilket Fastighetsbolag som äger huset.
Det vore ett åtagande att gå ihop några stycken - men hur fräckt vore inte det....

Läs om Umgängesklubben och se hur jag tänker.

Fritt fram för dialog.....
Det finns en liknande klubb i Florida har jag sett på nätet, sök på ”Club Relate” som beskriver sig som en ”masturbation club” för båda könen, singlar och par. De verkar ha kul!
 
Toppen