GRUPPRUNK!?

Snafft

Medlem
Kön
Man
Har försökt förut för många år sedan, men problemet är att det är svårt att hitta någon som bara vill runka lite ihop. Utan att värdera någonting, jag är väldigt tolerant, så är det så att jag vill ju bara runka, jag går igång på att någon annan njuter och det samtidigt, jag vill inte bli avsugen eller vara med en kille, jag är rätt så straight, men open minded. Där är dilemmat. Så därför blir det webcam om det ens blir något nuförtiden, för intresset avstannar så fort det börjar komma riktiga inviter med vad den andra vill göra med mig och min långe...
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Har försökt förut för många år sedan, men problemet är att det är svårt att hitta någon som bara vill runka lite ihop. Utan att värdera någonting, jag är väldigt tolerant, så är det så att jag vill ju bara runka, jag går igång på att någon annan njuter och det samtidigt, jag vill inte bli avsugen eller vara med en kille, jag är rätt så straight, men open minded. Där är dilemmat. Så därför blir det webcam om det ens blir något nuförtiden, för intresset avstannar så fort det börjar komma riktiga inviter med vad den andra vill göra med mig och min långe...
Word brother!! Precis som du är jag straight men sinnet är öppet. Nu har jag några runkpolare som jag träffar sporadiskt och gör just det runkpolare gör, dvs runkar. Jäkligt schysst att kunna ses och ha samma agenda!
Men precis som du skriver så har det varit många gånger som de man träffar vill mer, typ suga, analsex. Eller så kommer massa "vad fin du är" eller liknande. Missförstå mig rätt, det ät trevligt med komplimanger, men när den man runkar med uppenbart är sugen på mer så är det avtändande för mig. (Har runkat med öppet homosexuella utan problem, så det är inte det som är problemet.)
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Word brother!! Precis som du är jag straight men sinnet är öppet. Nu har jag några runkpolare som jag träffar sporadiskt och gör just det runkpolare gör, dvs runkar. Jäkligt schysst att kunna ses och ha samma agenda!
Men precis som du skriver så har det varit många gånger som de man träffar vill mer, typ suga, analsex. Eller så kommer massa "vad fin du är" eller liknande. Missförstå mig rätt, det ät trevligt med komplimanger, men när den man runkar med uppenbart är sugen på mer så är det avtändande för mig. (Har runkat med öppet homosexuella utan problem, så det är inte det som är problemet.)
Håller med er båda! Precis så!

God Jul!
 

Goa gubben

Medlem
Kön
Man
Några värmlänningar som är intresserade av att återuppleva tonåren med en grupprunk framöver. Hör av er så kanske vi kan få till nåt.
 

maxat

Aktiv medlem
Kön
Man
Har försökt förut för många år sedan, men problemet är att det är svårt att hitta någon som bara vill runka lite ihop. Utan att värdera någonting, jag är väldigt tolerant, så är det så att jag vill ju bara runka, jag går igång på att någon annan njuter och det samtidigt, jag vill inte bli avsugen eller vara med en kille, jag är rätt så straight, men open minded. Där är dilemmat. Så därför blir det webcam om det ens blir något nuförtiden, för intresset avstannar så fort det börjar komma riktiga inviter med vad den andra vill göra med mig och min långe...

Amen brother. :)
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Har grupprunkat både i bastun på Sats gymmen flertal gånger, nakenbad som Kärsön och Älgön och på videoklubbar så skönt med manlig boning där alla är kåta, runkar själva och varann och kollar in varandras kukar tills satserna läggs efter runkandet ihop!
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
När vi gick i skolan var vi ett gäng killar som brukade ses, och såklart snodde man porrtidningar av respektive föräldrar. Det är nog enda gången jag grupprunkat, vi gjorde det några gånger i 13 års åldern. Både runkade och sög av varann samtidigt som vi bläddrade i porrtidningar.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
När vi gick i skolan var vi ett gäng killar som brukade ses, och såklart snodde man porrtidningar av respektive föräldrar. Det är nog enda gången jag grupprunkat, vi gjorde det några gånger i 13 års åldern. Både runkade och sög av varann samtidigt som vi bläddrade i porrtidningar.

Hur kom ni på att suga?
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har grupprunkat både i bastun på Sats gymmen flertal gånger, nakenbad som Kärsön och Älgön och på videoklubbar så skönt med manlig boning där alla är kåta, runkar själva och varann och kollar in varandras kukar tills satserna läggs efter runkandet ihop!
Har en önskan om att få uppleva ett riktigt härligt grupprunk som även inkluderar kuksugning.(y)
 

Sten Jonsson

Välbekant medlem
Kön
Man
I förra veckan var jag med på skönt grupprunk! Vi var 5 herrar som träffades och runkade nakna tillsammans framför skön porr. Så häftigt att bara vara hårda och kåta tillsammans och runka våra kukar helt öppet inför varandra. Förstås gavs och togs hjälpande händer också... Vi avslutade med att stå i ring och stönande spruta på golvet. Riktigt najs!
Kan man få ansluta till runkgubbarna??
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Så här var det i början på 90-talet. Vi började bli nyfikna på porr och hade över lite porrtidningar. Krille och jag tittade i dem och blev kåta av vad vi såg. Det ena lede till det andra. Runkade själva, jämförde våra kukar. Provade att känna på varandras. Vips så runkade vi varandra. I tidningen sög tjejerna kuk. Vi tyckte det såg skönt ut och beslöt oss att prova på det. Vi tyckte om det och så fortsatte det när vi sågs.
Sen kom en tredje kompis in i bilden, Anders.
Han var med på galoppen ganska fort. Nu så sög vi varandra när vi alla tre såg. Vilket hände flera ggr i veckan. Anders och jag hade redan kommit en bra bit in i puberteten och vara välutvecklade. Medans Krille låg lite efter och precis fått hår. Han var imponerad av oss när vi sprutade. Om man säger så, så blev krille riktigt duktig på att sug kuk.
Gu vad jag kan sakna dessa tider när vi var 12-15 år gamla. Ebbade tyvärr ut när vi slutade högstadiet

Påminner mycket om mina tonårsupplevelser med fyra jämnåriga killar på 1970-talet. De fyra bröderna kåtbock...;)
 
Toppen