Gymnastik och andra sporter i porr

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har två fd idrottskvinnor jag brukar spruta till ibland. Höjdhopperskan Emma Green brukar var sjukt sexig utan att hon själv vet om det. Denna andra är Erica Johansson hon har fått min sats i snart 25år. Finns även en del andra idrottskvinnor men dessa två är mina favoriter.
 

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man

Jamen Hallå..... Vilka dunderbilder, i synnerhet på vår svenska stolthet.
Nu undrar jag vad dessa unga tjejer vill säga med sina "nudes"??

Ex. jag äger min kropp och visar upp den på mina villkor....

Starkt statement är det i alla fall och jag blir hård av det.

Törs jag önska mej Sarah Sjöström naken i simbassängen - seriöst tempo med många kameravinklar.....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej att de bilderna är äkta har jag svårt att tro men upphetsande är dem. Fast de finns idrottsmän som visat sig nakna. Tror många i australiensiska OS truppen gjorde en kalender när de var nakna. Var väl inte riktigt porr även om det var nakna. En naken människa kan vara vacker, är ju originalet.
 

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
När det gäller bildernas äkthet så ska man självfallet ha ett kritiskt öga, men i fallet med Hope Solo så har hon en tatuering ovanför ena bröstet som även syns på mer påklädda officiella bilder...
http://hopesolo.com/
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tatuering kan de nog lägga till, men spelar inte så stor roll. Fittan, brösten och baken till viss del även benen fick mig att bli hård. Har inte runkat ännu kanske kommer. Klockan 13.00 kommer bytt är bytt kanske kommer jag då.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tittade lite på franska öppna mästerskapen i tennis var en dam singel match, kanske inte bästa matchen men en mörk kvinna gjorde att jag blev hård.
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man

Jag hittade bilderna på Sofia Jakobsson samtidigt som jag hittade bilderna på Zara Larsson och jag har runkat massor till Sofia och Zara dom är grymt läckra 2 tjejer som vi i Sverige kan vara stolta över:)
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har två fd idrottskvinnor jag brukar spruta till ibland. Höjdhopperskan Emma Green brukar var sjukt sexig utan att hon själv vet om det. Denna andra är Erica Johansson hon har fått min sats i snart 25år. Finns även en del andra idrottskvinnor men dessa två är mina favoriter.

Ja, Erica Johansson kommer jag ihåg att jag runkade en hel del till, Finns ju en bild på henne när hon är på väg upp ur en pool och ena bröstet har hoppat ur bikinin. Dröm som ung att runka till den :p

Veronica Wagner (gymnast) är en annan väldigt porrig tjej man runkat till några gånger...
https://etunanytt.se/2016/06/27/veronica-wagner-gjorde-en-bra-comeback/
 
Toppen