Gymnastik och andra sporter i porr

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har ju hållit på ett tag VM i Friidrott, kan tycka vad man vill men har vaknat på natten slår på tv och får förhoppningsvis en kvinna med en vacker kropp. Har blivit två sprut under dessa veckor. Har runkar fler gånger men inte kommit. Pratade med en kvinnlig vän hon var lite skamsen hade putsat fönster som hon kallade det förra natten. Så inte bara vi män som kan bli upptända av en vacker kropp.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har ju hållit på ett tag VM i Friidrott, kan tycka vad man vill men har vaknat på natten slår på tv och får förhoppningsvis en kvinna med en vacker kropp. Har blivit två sprut under dessa veckor. Har runkar fler gånger men inte kommit. Pratade med en kvinnlig vän hon var lite skamsen hade putsat fönster som hon kallade det förra natten. Så inte bara vi män som kan bli upptända av en vacker kropp.
Putsa fönster var en ny term för mig i detta sammanhang...
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Finns väl någon sport som går ut på att kvinnor brottar ner nakna personer med hård kuk tills de svimmar? Eller?
I alla fall så finns det nog kandidater till grenen på vårt forum. Det behövs bara utövare och sannolikt bra betalning också.

Manya
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, Erica Johansson kommer jag ihåg att jag runkade en hel del till, Finns ju en bild på henne när hon är på väg upp ur en pool och ena bröstet har hoppat ur bikinin. Dröm som ung att runka till den :p

Veronica Wagner (gymnast) är en annan väldigt porrig tjej man runkat till några gånger...
https://etunanytt.se/2016/06/27/veronica-wagner-gjorde-en-bra-comeback/
Veronica Wagner är så sexig gymnaster har så sexiga kroppar både män och kvinnor
 
Toppen