Gymnastik och andra sporter i porr

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag såg inslaget också. Jag får så stor sorg i hjärtat när jag hör sådana berättelser om flickor som utsatts för övergrepp och sedan inte vågar berätta.
Jag fattar inte vilka svin som går omkring och gör detta mot dem. Nära anhörig dessutom, men lika illa vem som än gjort det.
Skäms över att vara man ibland....
Nu har det hänt igen även Reene Nyberg utsatt för övergrepp. Kvinnor jag har tänkt på med rätt så grova fantasier. Men övergrepp finns inte på kartan kvinna skall också njuta. Michell Meyer, Renne Nyberg vilken kvinna vågar man fantisera om när många män tydligen inte kan uppföra sig.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är både Fotbolls VM damer och även simning. Kanske inte världens vackraste kvinnor men finns några fina men titta på vilka kroppar. Nu tänder inte jag alls på män men kan ju se att även de är muskulösa.
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Är både Fotbolls VM damer och även simning. Kanske inte världens vackraste kvinnor men finns några fina men titta på vilka kroppar. Nu tänder inte jag alls på män men kan ju se att även de är muskulösa.
Brukar alltid kolla in deras skrev.. det är så underbart att se när dom särar sina ben och visar upp fittan….
 
Toppen