Gymnastik och andra sporter i porr

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det går bra för det svenska tjejerna i skid VM alltid roligt och vilka kroppar. Charlotte Kalla är gravid men skall var med och dansa. Inget program jag brukar titta på men Charlotte med en liten mage skulle jag inte tacka nej till. Tänder på gravida kvinnor det lyser om dem även om det oftast att se men inte röra.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Även om man inte gillar sport så kan det vara intressant att titta på att jag sprutat till många kvinnliga idrottare.
Min lillasyster är inte så liten längre 50år, har erkänt att när hon var yngre kunde tillta på friidrott eller basket och onanera samtidigt. Var mer upphetsande en mammas porrtidningar, det var hon som köpte dem.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Ida Dahl, längdskidor, är trots sin unga ålder riktigt sexig. Härlig röst och lång, slank, vältränad kropp. I min fantasi så gör jag oljemassage på henne efter vunna lopp. Jag masserar alla hennes muskler och hon blir allt kåtare. Hon kissar i min mun och jag sväljer varenda droppe och slickar henne till orgasm. Jag lirkar in ett finger i hennes anal och hon ställer sig på alla fyra med rejält svankande och en ohyggligt sexig rumpa uppenbarar sig. Hon vill att jag kör in kuken i analen och får en orgasm till samtidigt som mig. :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Friidrotts EM inomhus har börjat. Finns kvinnor med fina kroppar med, Nu ligger inte jag och runkar bara för att jag ser en intressant kvinna, men kan alltid vara skönt att ha något att vila ögonen på.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Titta på friidrotts EM och tremilen damer denna lördag 4/3. Vet inte om det bara är jag men en del utav kvinnorna gör mig upphetsad man kanske kunde använda ordet kåt.
Inte så att jag sitter naken och runkar hela dagen har annat att göra, men iallafall.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Såg på Nyhetsmorgon söndag Michella Meyer svensk rekordhållare i stavhopp hade tydligen blivit utsatt för övergrepp.
Hemsk tycker jag men hon och kollegan Angelica har båda varit med i min fantasivärld när jag runkar, inte så ofta men det har hänt. Men där kan det var nästan hårdporr men absolut inga övergrepp där går gränsen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Såg på Nyhetsmorgon söndag Michella Meyer svensk rekordhållare i stavhopp hade tydligen blivit utsatt för övergrepp.
Hemsk tycker jag men hon och kollegan Angelica har båda varit med i min fantasivärld när jag runkar, inte så ofta men det har hänt. Men där kan det var nästan hårdporr men absolut inga övergrepp där går gränsen.
Jag såg inslaget också. Jag får så stor sorg i hjärtat när jag hör sådana berättelser om flickor som utsatts för övergrepp och sedan inte vågar berätta.
Jag fattar inte vilka svin som går omkring och gör detta mot dem. Nära anhörig dessutom, men lika illa vem som än gjort det.
Skäms över att vara man ibland....
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo man kan ibland skämmas över sitt kön.
Det finns många nu som skyller på invaderande personer. Det håller jag inte med om fanns skitstövlar redan här innan och det flesta sköter sig. Sedan är det klart att när de får för sig att skada eller ta livet av en kvinna för att rädda familjens heder.
Då har djävulen läst bibeln det står inte någon stans i någon helig bok för någon religion att man skall göra det.
 
Toppen