Gymnastik och andra sporter i porr

Tightnylon

Aktiv medlem
Kön
Man
Tycker idrottstjejer är så sexiga. Är fetisch på nästan alla typer av idortsskläder. Gärna lycra.
Så fint med bilder som är inlagda i tråden.
Killar/män som likt mig gillar att vara klädd i lycratights mm, hör gärna av er
Ja, syntetmaterial som stramar över kroppen är alltid skönt - och stayups är ju praktiskt också :)
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Tittat lite på franska öppna i tennis, ser ofta deras trosor när det sträcker sig för att slå en drive eller serva.
Precis.. helt underbart när man ser deras fittor så…blir så jäkla kåt av sånt!
Gäller alla sporter när man ser hur trosorna eller thightsen smiter åt deras härliga fittor..
Speciellt höjdhopp och längdhopp när dom särar benen ordentligt.. kuken blir stenhård av det!
 

Sten Berg

Aktiv medlem
Precis.. helt underbart när man ser deras fittor så…blir så jäkla kåt av sånt!
Gäller alla sporter när man ser hur trosorna eller thightsen smiter åt deras härliga fittor..
Speciellt höjdhopp och längdhopp när dom särar benen ordentligt.. kuken blir stenhård av det!
Angelica Bengtsson...

 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Ida Dahl, längdskidor, är trots sin unga ålder riktigt sexig. Härlig röst och lång, slank, vältränad kropp. I min fantasi så gör jag oljemassage på henne efter vunna lopp. Jag masserar alla hennes muskler och hon blir allt kåtare. Hon kissar i min mun och jag sväljer varenda droppe och slickar henne till orgasm. Jag lirkar in ett finger i hennes anal och hon ställer sig på alla fyra med rejält svankande och en ohyggligt sexig rumpa uppenbarar sig. Hon vill att jag kör in kuken i analen och får en orgasm till samtidigt som mig. :)
Jag tycker ännu bättre om Frida Karlsson. Vilket thigh gap!
 
Toppen