Hur många här har en runkpolare?

Status
Stängd för vidare inlägg.

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Just nu har jag tyvärr inte en runkpolare i dagsläget. Men, jag har besökt (innan pandemin) London Jack-Off Club på the Bunker Bar. Den kan jag varmt rekommendera. Cirka ett hundratal runkare som njuter i en avslappnad miljö. Jag har sprutat mellan 7-12 ggr per kväll när jag varit där.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Av och till, med olika killar. Sällan repeat och för långt mellan gångerna. Svårt att få till i verkligheten.
Händer på min egentid.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig haft, men har tänkt tanken många gånger. I fantasin, och när jag redan är lite upphetsad, är det häftigt. I tonåren runkade jag ihop med ett par kusiner (en i taget) någon enstaka gång, men vi var lite för självmedvetna för att göra det mer än när man precis upptäckt sex och att man kunde få stånd.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag har flera olika runkpolare som jag träffar då och då. Vissa bara någon enstaka gång, andra lite mer regelbundet. Ibland ses vi flera stycken. Min "äldsta" runkpolare fick jag kontakt med här på onanera.se för 12-13 år sedan och vi ses fortfarande!
Mitt runkande ihop med andra är inget jag involverar min fru i.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Ingen runkpolare här heller tyvärr :(
Så otroligt svårt att få till det tycker jag. Jag skulle gärna träffa en kompis att kolla på porr med, runka och suga av, men det går inte hemma hos mig pga sambo, och dessvärre (eller lyckligtvis) är jag inte villig att ta risken att bara åka hem till någon okänd man som man chattat med på nätet.
Tyvärr finns det alldeles för många "galningar" där ute. Och det är ju sjukt synd!! Jag menar, här sitter vi ett helt gäng med härliga stora hårda kukar som vi skulle kunna njuta av. Men får inte till det tyvärr...

För egen del blir det att besöka porrbio då och då för att få känna lite på kukar och kanske suga någon. Ibland blir jag så otroligt kåt på kuk att jag bara måste. Det är ju härligt men inte riktigt samma grej...
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Ingen runkpolare här heller tyvärr :(
Så otroligt svårt att få till det tycker jag. Jag skulle gärna träffa en kompis att kolla på porr med, runka och suga av, men det går inte hemma hos mig pga sambo, och dessvärre (eller lyckligtvis) är jag inte villig att ta risken att bara åka hem till någon okänd man som man chattat med på nätet.
Tyvärr finns det alldeles för många "galningar" där ute. Och det är ju sjukt synd!! Jag menar, här sitter vi ett helt gäng med härliga stora hårda kukar som vi skulle kunna njuta av. Men får inte till det tyvärr...

För egen del blir det att besöka porrbio då och då för att få känna lite på kukar och kanske suga någon. Ibland blir jag så otroligt kåt på kuk att jag bara måste. Det är ju härligt men inte riktigt samma grej...

Mmm jag älskar att gå på porrbio för att få runka och suga kuk antingen i gloryholes eller helt öppet i biosalongerna. Så varje gång jag är i Stockholm så besöker jag Blue Vision eller US Video eller Manhattan och hoppas få sperma sprut i munnen mums:)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hade det när man var yngre och började runka.
Sedan gjorde man det nästan varje dag ibland flera gånger sedan kunde det gå någon vecka innan man gjorde det igen så nu gör jag det ensam. Saknar inte någon runkpolare men att onanera med en kvinna har ibland hänt i tvättstugan jag och en grannfru. Att ha sex med henne vill hon inte vill inte vara otrogen. Men att vi någon gång onanerar tycker hon är okey.
Jag smeker aldrig henne och hon smeker inte mig vi smeker oss själva och han ha en skön stund, har någon gång sprutar på hennes trosor men de skulle ju tvättas i allafall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen