Hur många här har en runkpolare?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Maloja

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Skulle gärna träffas och runka tillsammans men som de flesta skriver så är det svårt med plats, speciellt när man är gift och smyger med aktiviteten. Då är ju utomhusrunk väldigt läckert iofs. Själv finns jag i Hässelby utanför Sthlm...
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Personligen tycker jag resonemanget om "jag vet ingen bra plats att vara på" är lite mer ett tecken på "kalla fötter". Iofs ingen skam i det - det är ett steg att ta när man skall träffa en annan obekant (eller bekant...) kille/man och skall knäppa upp byxorna och dra fram kuken.
• diskretion är viktigt och därför går "hemma hos" oftast bort.
• offentligt tillgängliga miljöer kan vara bedrägliga. Kräver en Plan B om något oväntat händer.
• i tätorter finns inte så mycket ensliga utemiljöer.

För oss som bor i lite större städer, så är Filmklubbar den givna platsen att ses på.
• anonym miljö.
• byggda för ändamålet; ex gloryholes, små avskiljda bås, öppna miljöer med soffor eller biosalong etc.
• jo, man kan möta någon man känner, om man är i sin egen stad. Men, den andre är på plats i samma ärende. Alltså - vi har en hemlighet ihop...

Att träffa någon annan kille/man och leka kuklekar ihop är en kanonbra idé alla dagar i veckan! Det krävs lite kontakter innan, så man har lite koll på att förväntningarna är kalibrerade.
Skall man spela safe, så kan man alltid åka iväg en bit ifrån hemorten
Sedan skall man vara vaksam på att det finns personer därute med falsk agenda - ingen vill hamna i ett trängt läge och bli utsatt för tryck.
Sanity check är superviktigt och en avstämning med lekkamraten.
Min erfarenhet är att om det inte funkar/känns bra i magen, så avbryter man raskt och går därifrån.
Tänk med rätt huvud!
 

Tomas 6101

Aktiv medlem
Jag brukar ofta stå i våran tvättstuga. Den ligger lite under mark. Så man ser allt folk som solar o fikar på gården. Speciellt en finsk kvinna som sitter bredbent, o jag älskar skrynkliga lår och celluliter. Jag kommer direkt......
 

Woolie

Ny medlem
Kön
Man
Jag söker fortfarande en runkkompis i SV Skåne. Jag gillar att ha kuken i en mjuk tröja när jag runkar och jag gillar när en annan man gör det i samma tröja.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen