Hur många här har en runkpolare?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Började onanera på mellanstadiet. Gjorde det då tillsammans med en kompis i samma ålder. Vi tittade inte på varandra men låg bredvid varandra i varsin säng, under täcket. Testade lite och pratade om det. Varefter tiden gick så kollade vi även lite porr tillsammans, både film och tidningar. Vi blev kåta och hårda tillsammans, men vi gjorde aldrig nånting.
Efter det så har det inte blivit något. Tanken lockar lite grann, men samtidigt inte. Jag tänder inte på killar eller kukar, så vet inte vad jag skulle få ut av det. Men samtidigt lockas jag av att ta på en annans kuk ibland... Tanken får väl mogna lite så får man se vad som händer.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Uhm...hade varit fint att haft en i närområdet. Kanske hade fungerat som en krydda för sexlivet. Dock kanske inte lätt att möta någon där kemin funkar. Blir även en fråga huruvida det skulle pågå med sambons vetskap eller inte. Något som i sig öppnar upp frågan kring att vara otrogen eller inte.
Var går gränsen för otrohet?
Att runka ihop med någon, att runka varandra, att suga av en annan man, eller 'bara' fantisera om det....?
Vad anser ni andra?
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Uhm...hade varit fint att haft en i närområdet. Kanske hade fungerat som en krydda för sexlivet. Dock kanske inte lätt att möta någon där kemin funkar. Blir även en fråga huruvida det skulle pågå med sambons vetskap eller inte. Något som i sig öppnar upp frågan kring att vara otrogen eller inte.
Bra fråga.
Jag har haft runkpolare från å till.
Min gräns går vid sug och sex.
Men om det är en fråga om otrohet, dvs att runka ihop inte är otrohet, eller om det mer är en fråga om oro för sjukdomar och otrohetsfrågan konmer i andra hand vet jag nog inte riktigt.
 
Last edited:

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade massor av runkkompisar när jag var ung grabb och upp i tonåren. Mina närmsta kompisar runkade ofta tillsammans. Vi var kåta och nyfikna så det blev både att jämföra, runka varandra och lite sug. Och i mitten av tonåren började jag runka ihop med en mycket äldre, välutrustad, herre (55+). Det pågick till jag var ca 20. Sedan flyttade jag till annan ort.

jag har runkat sporadiskt med några få andra killar som vuxen men, som sagt, bara en handfull (vilken ordvits!).
 

Tranåslarsa

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Jag hade massor av runkkompisar när jag var ung grabb och upp i tonåren. Mina närmsta kompisar runkade ofta tillsammans. Vi var kåta och nyfikna så det blev både att jämföra, runka varandra och lite sug. Och i mitten av tonåren började jag runka ihop med en mycket äldre, välutrustad, herre (55+). Det pågick till jag var ca 20. Sedan flyttade jag till annan ort.

jag har runkat sporadiskt med några få andra killar som vuxen men, som sagt, bara en handfull (vilken ordvits!).
Jag hade oxå tre kompisar som man runkade ihop med. Mycket trevligt
 

Cockoholic

Ny medlem
Har ingen runk kompis just nu.

För mig är det otrohet att idka kontakt med andra för runk tex.
Men med rätt partner kan gränser flyttas och ändras.
 
Last edited:

Bortkomlingen

Medlem
Kön
Man
Var går gränsen för otrohet?
Att runka ihop med någon, att runka varandra, att suga av en annan man, eller 'bara' fantisera om det....?
Vad anser ni andra?
Träffa någon i sexuellt syfte, om så bara att onanera tillsammans, anser jag vara otrohet. Smussel och hemlighetsmakeri kan väl aldrig vara bra för förhållandet. Öppenhet och ärlighet med vad man vill göra är det som håller i längden, tycker jag.

Fantasier, helt anonym chatt på nätet etc menar jag dock är harmlöst. Det hör till onanisfären, som var och en har rätt att hålla helt privat, även om man är i ett förhållande.
 

Bortkomlingen

Medlem
Kön
Man
Har ingen runk kompis just nu.
Skulle vara skoj att ha en och som är ok med att låta en leka med hans kuk :)

För mig är det otrohet att idka kontakt med andra för runk tex.
Men med rätt partner kan gränser flyttas och ändras.
Håller med, kommunikation är det som gäller. Min fru och jag pratar om allt och vi vet precis var vi har varandra. Man måste ju också ha respekt för den andres gränser.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Träffa någon i sexuellt syfte, om så bara att onanera tillsammans, anser jag vara otrohet. Smussel och hemlighetsmakeri kan väl aldrig vara bra för förhållandet. Öppenhet och ärlighet med vad man vill göra är det som håller i längden, tycker jag.

Fantasier, helt anonym chatt på nätet etc menar jag dock är harmlöst. Det hör till onanisfären, som var och en har rätt att hålla helt privat, även om man är i ett förhållande.
Håller helt med, smussel och hemlighetsmakeri utan partnerns tillåtande är otrohet.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har tyvärr ingen som jag träffar regelbundet, däremot så kan det hända på gymmet någon gång, men alldeles för sällan. På sommaren händer det att jag besöker nakenbad i Vadstena ibland, där är det bra aktivitet framåt kvällen:), hittar nästan alltid någon att runka med, sen kan det vara någon mera som tittar på som är lite mera blyg. Vore ju toppen om vi här som verkligen gillar att runka tillsammans kunde få till någon typ av forum för att styra upp detta, borde ju kunna ha en del mindre träffar runt om i landet, att runka ihop ett par stycken är vad jag förstår en vanlig fantasi bland oss män.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig hört talas om det där upphetsad.se förut faktiskt. Såg ju väldigt "städat" ut med tanke på namnet. Men är det ren sexchatt folk håller på med där?
Var just inne o kollade. En hel del, mest män, i de tre olika rummen. Väldigt lite äkta aktivitet. Inga använder sin cam öppet. Övervägande "gubbar" 45+.
Så inte var det nå'tt upphetsande !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen