Hur många här har en runkpolare?

Status
Stängd för vidare inlägg.

sköntattrunka

Aktiv medlem
Kön
Man
Så skulle jag gärna göra med min fru, men tyvärr är hon alldeles för pryd för att göra det.... Det är inte illa att jag fått henne att onanera medan jag knullar henne. Hon får flera sköna orgasmer på rad på det sättet.
Det är så synd när man begränsar sin egen njutning pga prydhet men många fastnar tyvärr i det och när man är gift så påverkar ju även denna prydhet och ovilja ens partners sexliv ganska markant :/
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är så synd när man begränsar sin egen njutning pga prydhet men många fastnar tyvärr i det och när man är gift så påverkar ju även denna prydhet och ovilja ens partners sexliv ganska markant :/
Helt sant, men tyvärr är det så.
Men hon har många andra goda sidor, så jag får försöka ha överseende med det. Livet består ändå av en del annat än sex, även om vi här på denna site har svårt att tro det...hehe
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag hade en flickvän tidigare som onanerade tillsammans med några vänninor som hon kallade sina flickvänner. De smekte aldrig varandra jag fick vara med några gånger.
Ingen utav kvinnorna tyckte att det var otrohet.
Jag är av en annan uppfattning det behöver inte vara ett vaginalt samlag för att de skall vara otrohet. Vi är inte tillsammans längre men det hade inget att göra med hennes flickvänner.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ibland blir man lite besviken man kan ju ta hand om det själv, men närheten som man har när man kommer in eller öppnar sig och tar emot klarar man inte av själv. Det är inte bara sexakten utan också närheten av en annan människa, även om man gör det tillsammans blir det inte samma sak som vid ett samlag.
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Har aldrig haft runkpolare, varken irl eller digitalt. Digitalt hade varit nice som ett första steg, lite nojig dock då man ändå värnar om sin privata sfär. Därför känns lite mindre digitala rum bättre.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltid trevligt att runka ihop. Jag har haft några runkpolare genom åren samt gick rätt ofta på porrbio och liknande förut och runkade ihop med andra. Gloryhole mm är inte riktigt min grej men att runka ihop och kanske dra lite i kuken åt nån annan är bara kul.
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Att ha en runkpolare är det bästa tillfällig funkar också.Med erfarenhet att runkat sen tidiga tonåren gör att killar är bättre att runka av mig.Hade turen att ha en runkkompis väldigt tidigt och vi båda njöt av det och många tycks sakna det i vuxen ålder Sök nya här på Onanera eller på BC och gör slag i saken och runka ihop.
 

Binyfiken_smekare

Aktiv medlem
Ålder
44
Kön
Man
Gillar att kolla porrfilm och runka tillsammans. Har träffat några likasinnade för träff men tyvärr blir det för sällan.
Otvunget och avslappnat ska det vara, var och en sköter sitt.;)
Klockren inställning till å hänga naken ihop en dag/ kväll när de finns läge!!

Är ja tillgänglig å inbjuden nästa naken träff så kommer ja gärna å smeker ihop
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte haft på några år tyvärr men vill verkligen hitta någon likasinnad igen! Någon att sitta naken med och dricka några öl med och kolla porr i timmar i sträck!
Sitta naken bredvid varandra i soffan eller sängen eller var somhelst och runka oss själva och bara helt enkelt ha kul! Visa varandra porr vi gillar och spruta när man känner för det och ha en rulle papper på bordet så man bara kan torka upp vartefter och sen vänta tills man är redo igen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen