Hur ofta onanerar ni?

pettter

Välbekant medlem
Kön
Man
Onanerar så ofta jag kan. artikel i Svd: Onani uppfattas ibland som något ensamt och skamligt. Men det är en styrka att ha sex på egen hand, menar terapeuten Kalle Norwald. ”Onani kan vara ett sätt att ta hand om sig själv och utvecklas sexuellt.”
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Äh… har inte lov? Lägg ner det. Du lever i ett fritt land. Det finns de som på riktigt inte har lov eller får göra och leva som de vill. Så njut av friheten att leva i ett fritt land!
..han kanske lever i ett kloster? man vet ju inte omständigheterna . . . :oops:
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Äh… har inte lov? Lägg ner det. Du lever i ett fritt land. Det finns de som på riktigt inte har lov eller får göra och leva som de vill. Så njut av friheten att leva i ett fritt land!
Om du läser lite fler av Manyas inlägg så ser du att han har någon form av deal med sin partner där förbud att onanera/komma i perioder ingår. Det är alltså en sexlek, och inte ett faktiskt tvång. ;)
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Om du läser lite fler av Manyas inlägg så ser du att han har någon form av deal med sin partner där förbud att onanera/komma i perioder ingår. Det är alltså en sexlek, och inte ett faktiskt tvång. ;)

Så är det. Det handlar om dynamik och göra det bästa av allt när sex inte längre är centrum. Vardags dominans är vad vi kallar det. FLR är begreppet på engelska. Får komma när frun vill och med henne. Som i morse. En vecka till nästa gång om hon är nöjd med mig.

Manya
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
1-2 gång per dag, men ibland kan det gå flera dagar till 1 vecka utan runk, beroende på humör skulle jag påstå :)
 

Chan

Medlem
Kön
Man
Så olika för min del
Ibland flera gånger samma dag

När jag bodde med min sambo så kunde jag faktiskt få runkabstinens om det nu ens finns

Men man ville ju inte runka ifall man skulle få ligga
Vilket hände någon gång att man tajmade det helt fel
Visserligen så hamnade all fokus på henne, då man redan tagit hand om sitt egna mittenparti

Kunde till och med få huvudvärk för att man inte hade runkat på ett tag

Som singel så kan man ju ta saken i egna händer närsom
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Runkar och sprutar så mycket jag orkar varje dag, ibland till bilder ibland till porr ibland ringer jag HetaLinjen och snackar med någon som vill spruta och snacka kuk eller fitta imorgon FM blir det runk på swedenonani och HetaLinjen (kod)
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Semestertider så jag runkar varje dag i 2-3 tim,gärna framför cam och sen komma skönt eller spara till frugan.
 
Toppen