Hur vanligt att spruta i sin egen mun?!?

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Har väll försökt lite. Men än så länge har jag inte lyckats komma i munnen eller svälja. Det har blivit i ansiktet istället. Upphetsningn går ju över efer orgasmed och då känns det alltid svårare att smaka. Kort sagt så skulle man suga någon annan istället, så att man fortfarande är kåt och villig när satsen kommer.

Tekniker. I mitt fall ligga ned och böja benen baking huvuded när man runkar. Fungerar också att ligga upp mot en vägg.
 

måstejaghetanåt

Ny medlem
Kön
Man
Har väll försökt lite. Men än så länge har jag inte lyckats komma i munnen eller svälja. Det har blivit i ansiktet istället. Upphetsningn går ju över efer orgasmed och då känns det alltid svårare att smaka. Kort sagt så skulle man suga någon annan istället, så att man fortfarande är kåt och villig när satsen kommer.

precis!! de tillfällen jag sugit av en kille, ser jag alltid till att det går för honom först; helt otroligt upphetsande!!

fast jag skulle gärna vilja kunna suga av mig själv...
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
händer ofta att jag sprutar mig själv i ansiktet, ligger på rygg och riktar kuken mot mig när jag sprutar...då händer det att man får sperma i munnen:p
 

MrMeeep

Medlem
Kön
Man
Av ren nyfikenhet undrar jag hur många killar som tycker det verkar ta satsen i munnen (om än sin egen) och förväntar sig att tjejen man är med ska ta satsen i munnen.
 

Roobin

Ny medlem
Kön
Man
Jag har faktist sugit av mig själv(vig som man är:p:) kom tillochmed i min mun.

Tyckte inte om det precis och spottade ut :oops: :eek: :)
 

Kan själv

Ny medlem
Kön
Man
Det tog ett tag innan jag vågade första gången. Det blev rätt många gånger att munnen var ihopknipen till max medan satsen sprutade ner över ansiktet och den stängda munnen. Så en dag lyckades jag få in ollonet i munnen (efter massor av stretchövningar) och då var det en helt annan sak. Det gick helt enkelt inte att sluta suga och vips var den första satsen på plats. Den där spärren var bruten för alltid och nu är sugtekniken fulländad...
 

kaåt

Ny medlem
Kön
Man
De få gånger man är ensam hemma och det blir läge för öite porrsurf och videofilm är det inte ovanligt att benen åker upp över huvudet och satsen tar samma väg som den gjort på skärmen
 

viking145

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Samma här. Gillar att ligga på rygg och "rulla" bakåt, i samband med utlösningen. Det är störtskönt att öppna munnen och bara ta emot hela satsen.
Brukar göra det ganska ofta faktiskt. Sperma smakar verkligen inte dumt!
har provat ta min sats den smakar bra men har inte provat svälja den märker man någon ting om man svälja den
 
N

nyfiken20

Gäst
böjer ben överguvud hoppas träffa munnen, kan ints suga. mig själv bar slicka lite på toppen.Fast svårt träffa mun hamnar lite här o där
 
Kön
Man
Jag har hållt på att öva upp min vighet i över ett år nu och kan få ollonet mot läpparna, t o m läpparna runt om. Så nu har jag inga problem med att jag får sperma utanför i ansiktet och på sängkläderna. När jag sprutar rakt i munnen har jag aldrig haft bekymmer med att svälja sperman. Jag tror inte att det är jättevanligt, men inte heller helt ovanligt att killar sprutar sig i munnen. Har chattat med många som gör det ibland och några som gör det ofta som jag. De jag chattat med har alla haft en spärr att komma över innan de tagit sperman i munnen första gången. Likaså att svälja sperman framförallt om man fåt hela satsen där. Men sen har driften och nyfikenheten varit större.
 

Toker89

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle vara grymt att kunna suga av sug själv! Får börja stretcha.. :)

Annars har jag sprutat i munnen både med flit och inte. Ibland kommer det hela vägen upp i ansiktet när jag sparat mig ett tag. Ibland har jag rullat bakåt för att få allt i ansiktet. Superporrigt!

Jag brukar också få utlösning utan att få orgasm. Alltså det sprutar sperma men jag når inte riktigt hela vägen till orgasm. På så vis får jag smaka och svälja sperma medan kåtheten är på max. Kan rekommendera alla testa ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar också få utlösning utan att få orgasm. Alltså det sprutar sperma men jag når inte riktigt hela vägen till orgasm. På så vis får jag smaka och svälja sperma medan kåtheten är på max. Kan rekommendera alla testa ;)

Det där har jag också lyckats bemästra några gånger. Även tvärt om orgasm utan utlösning. Men just det där att kunna spruta och fortfarande vara kåt gör ju att man har kvar lusten att svälja sperman.
 
Toppen