Hur vanligt att spruta i sin egen mun?!?

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Skulle verkligen vara häftigt att kunna, men jag är lika smidig som ett gravit kassaskåp.
Dock har jag haft drömmar där jag gör det som har varit otroligt verklighetstrogna. Vaknade med värsta ståndet och fick ta hand om det innan jobbet. Pinsamt annars :whistle:
 
K

knakille

Gäst
Jag har provat någon gång, hur vanligt det är vet jag inte och för egen del har det bara hänt någon gång.
lite spännande att smaka sig själv så:giggle:
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Jag håller med MIMI, jag är också avis på kuken. Jag är också väldigt nöjd med min fitta, men bara tanken på att få prova på att ha kuk ett tag, att få knulla någons fitta..... wow!! Sprutar gör jag dock ändå, fast som du säger, det är inte på samma sätt

Men att få se en kille runka tills han sprutar ner sig själv, på bröst, ansikte och i sin egen mun - det vore häftigt!
 
K

knakille

Gäst
Jag håller med MIMI, jag är också avis på kuken. Jag är också väldigt nöjd med min fitta, men bara tanken på att få prova på att ha kuk ett tag, att få knulla någons fitta..... wow!! Sprutar gör jag dock ändå, fast som du säger, det är inte på samma sätt

Men att få se en kille runka tills han sprutar ner sig själv, på bröst, ansikte och i sin egen mun - det vore häftigt!
Men borde det inte vara ganska enkelt att få se på ex. cam om du vill. Tänker mig att det säkert är enklare att för en tjej få se en kille göra något i cam än tvärtom? sen finns ju inget som går upp mot irl!
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Men borde det inte vara ganska enkelt att få se på ex. cam om du vill. Tänker mig att det säkert är enklare att för en tjej få se en kille göra något i cam än tvärtom? sen finns ju inget som går upp mot irl!
Kan man säkert få se ganska så enkelt, men då ska det ju i så fall vara någon jag redan känner, annars finns ingen vits. Är det någon okänd kan jag ju lika gärna titta på såna filmer på nätet..... Men jag vill ju se det live så klart
 
K

knakille

Gäst
Kan man säkert få se ganska så enkelt, men då ska det ju i så fall vara någon jag redan känner, annars finns ingen vits. Är det någon okänd kan jag ju lika gärna titta på såna filmer på nätet..... Men jag vill ju se det live så klart
Kan vara spännande med någon du känner... eller någon du lär känna, håller kontakten med utan att vara en arbetskamrat eller kompis. Typ en blivande bra onanera.se-vän :)
 

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle verkligen vara häftigt att kunna, men jag är lika smidig som ett gravit kassaskåp.
Dock har jag haft drömmar där jag gör det som har varit otroligt verklighetstrogna. Vaknade med värsta ståndet och fick ta hand om det innan jobbet. Pinsamt annars :whistle:
jag kunde det för många år sedan men nu är man ju som sagt smidig som ett kylskåp:cry:
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Har testat sprut i min egen mun. Liggandes mot väggen benen rakt upp och sikta i munnen med kuken. Upphetsad som fan när man runkat men sedan när satsen är i mål(munnen) och upphetsningen lättar är det inte längre speciellt spännande...svalde dock till sista droppen dom gångar jag provat:D
Hellre sprutar jag i munnen på nån kvinna...
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hade ett maraton runk i tisdags, och var rejält kåt efter några goa timmars runk. Utan att jag kunde stoppa så började det pumpa ut sperma under en kort stund ur kuken, och fick fånga upp det i handen. Blev en del faktiskt och visste inte riktigt vart jag skulle göra av det så blev att jag slicka i mig allt. Inte helt fel faktikst om jag skall vara ärlig. Men som MatiasA skriver så efter man sprutat på riktigt så att säga så tar det emot att ta sperman i munnen.
 
G

Grisham5

Gäst
sprutar ibland i ansiktet av misstag ;)
Rullar även upp på rygg ibland så att jag har kuken över ansiktet och sprutar direkt i munnen (tyvärr inte så vig att jag får in kuken i munnen). Riktigt upphetsande, men håller med MatiasA om att spänningen snabbt försvinner. Hade hellre haft någon annans kuk som kom i min mun
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är väl inte så vanligt kanske att jag själv kommer direkt i min egen mun.
Det är en ganska jobbig och påfrestande ställning det där med att ligga med benen bakom huvudet, och för att få det mesta i munnen så är den ställningen nästan det enda sättet för mig.
Däremot slickar jag alltid i mig min smaskiga, kåtsmakande belöning när jag kommit oavsett var eller på vad jag än kommit.
Men få saker går ju upp mot att känna sprutet ’live’ och att få ge sig själv en härlig facial medan man försöker sikta rätt.
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
sprutar ibland i ansiktet av misstag ;)
Rullar även upp på rygg ibland så att jag har kuken över ansiktet och sprutar direkt i munnen (tyvärr inte så vig att jag får in kuken i munnen). Riktigt upphetsande, men håller med MatiasA om att spänningen snabbt försvinner. Hade hellre haft någon annans kuk som kom i min mun

Grisham5 du har en underbar kuk som jag gärna hade runkat och sugit till sprut i min mun och i mitt ansikte.
 

shaguar

Välbekant medlem
Ålder
37
Kön
Man
testade när man var ~17 1gng precis innan det gick så benen över huvudet och klämma hårt så det droppa ut. träffa man r
 
Toppen