Jag tycker om att lukta i trosor, någon mer?

Kevvegbg

Aktiv medlem
Kön
Man
Älskar också att runka medan jag luktar på använda trosor!! Särskilt min flickväns vänners hehe. Ibland även flickvännens såklart när hon är iväg. Hade varit riktigt sexigt att skicka ett av hennes använda par till någon intresserad. På posten alltså.. och använda givetvis!!!
 

Runkkåt

Aktiv medlem
Älskar också att runka medan jag luktar på använda trosor!! Särskilt min flickväns vänners hehe. Ibland även flickvännens såklart när hon är iväg. Hade varit riktigt sexigt att skicka ett av hennes använda par till någon intresserad. På posten alltså.. och använda givetvis!!!
Blir kåt å runka å lukta på din flickvännens trosor
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte vad jag tycker om 13årings trosor lite för ung. Jag skall kanske inte uttala mig för mycket hade luktat på min lillasysters trosor sedan hon var elvaår skälv var jag trettonår. Sedan gick man över till tidningar men någon gång en snabbrunk i badrummet men systers trosor under näsan. Tyckte de blev blötare efter något år kanske onanerade hon mer eller fick lite mer flytningar nu när mensen kommit igång. Att hon var könsmogen tände mig vet inte riktigt varför.
 
Toppen