Jag tycker om att lukta i trosor, någon mer?

AndLargbg

Aktiv medlem
Vet inte vad jag tycker om 13årings trosor lite för ung. Jag skall kanske inte uttala mig för mycket hade luktat på min lillasysters trosor sedan hon var elvaår skälv var jag trettonår. Sedan gick man över till tidningar men någon gång en snabbrunk i badrummet men systers trosor under näsan. Tyckte de blev blötare efter något år kanske onanerade hon mer eller fick lite mer flytningar nu när mensen kommit igång. Att hon var könsmogen tände mig vet inte riktigt varför.
Det är väl mer grejen många gånger med det förbjudna som kan trigga mej. Tänder jag på 13åringar i sej? Nej abslut icke.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan förstå att det kan vara det förbjudna som är lite upphetsande, sedan detta med en trettonåring. Är väl olika började själv i nioårs åldern kom första gången var jag tioår. Min styvsyster tvåår yngre än mig hörde jag ibland på kvällen kunde se hennes trosor bredvid sängen. Vet inte vad hon gjorde man har en gång brättat har gjort det hela sitt liv. Sade inte riktigt vad hon gjort men har mina aningar.
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Jag vattnade blommorna hos min kusin för många år sedan, när hon var bortrest. Har alltid varit kåt på henne hon har en fantastisk kropp. Så jag passade på att titta i tvättkorgen, hittade några par trosor som jag tog upp. Jag klädde av mig naken och kröp ner i hennes säng. Började lukta i trosorna och fick ett stånd hårdare och större än någonsin tidigare. När jag hittat de som luktade bäst höll jag dem mot näsan och tog ett annat par som jag lindade runt kuken så att där fittan varit kom mot ollonet. Sedan började jag runka som en galning. Aldrig förr hade jag känt mig mer upphetsad eller känt doften av en fitta som luktade bättre. Till slut sprutade jag i hennes trosor. När ja tittade närmre på trosorna jag luktat i insåg jag att de var hennes dotter trosor Dottern var inte så gammal, så det känndes väldigt skamset. Men ett härligt sprut blev det, och faktum kvarstår att de trosorna är än idag de som luktat allra bäst.
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Min morsa var dagmamma när jag växte upp. Hon hade bland annat hand om två super söta blonda flickor, de var några år yngre än mig. Det hände att man hittade deras använda trosor när de tex var ute och hade bytt om till bikini. Då passade man på att lukta i trosorna. Vilka härliga runk det var. Minns att jag tyckte deras fittor luktade så gott. Men det är ett halvt sekel sedan
Någon med liknande erfarenhet?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo har varit dagbarn när jag var yngre försökte få en skymt när tjejerna bytte om.
Man förstod inte så mycket på den tiden var i åttaårs åldern. Det hände att vi badade bastu, vi hade alla handdukar om oss. Men dagmammans var lite för liten såg hennes bröst och en mörk hårig buske.
Kommer ihåg att jag fick ett kraftigt stånd det med att runka och vara kåt kände jag inte till. Jag gjorde ingenting men sedan när jag duschade efter bastun kom jag i en liten torrorgasm. Måste ha stönat till dagmamman frågade visste inte själv vad som hänt men sade att jag bitit mig i tungan. Kunde prata med min morbror han berättade att de händer alls att man kan bli upphetsad och att du såg en naken kvinna för första gången inte så underligt.
Men jag sade sett både mamma och moster nakna då hände inget. Inte så underligt man skall inte bli upphetsad av sina släktingar.
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Har du någon erfarenhet av det?
Tog alla chanser jag kunde när man var 15-16 att sniffa och runka i trosor, Polares, polares mammor, polares syskon och ens grannar. Allt man fick chans till rök :) Minns en gång en sommar en tjej tror hon var 2 år äldre än mej och bodde gatan brevid när jag gick hem en kväll det var mörkt och tvätten hängde ute. Tömde hela tvättlinan på trosor :) Måste vart en syn dagen efter när alla trosor var borta. hade det bara vart ett par hade man ju troligen inget märkt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Våran granne hade tre döttrar, den äldsta var tvåår yngre än mig hennes använda trosor eller baddräkt gav mig ett stånd.
Hade kanske hängt upp baddräkten för att torka på deras landställe i skärgården hon skulle ner och hade gjorde de nu naken från deras brygga. Jag han ibland komma två gånger innan hon kom tillbaka.
Tror hon misstänkte hon sade en gång vet att du är kåt på mig men du får inte knulla med mig jag är för ung. Fick många år senare veta att hon även tänkt på mitt stånd som hon sett medans hon onanerade, hon hade rätt hon var för ung.
Det ända som varit inne i hennes slida var enligt henne var tamponger fick mens i 11års åldern. Hon var väl trettonår när jag började nosa på hennes underkläder.
Men jag var femtonår hade haft sperma i något år så i värsta fall hade min grannes dotter blivit gravid, så förstod själv att fantasin fick inte bli mer.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo detta var länge sedan 80-talet men ett bra minne. Tyvärr har vi ingen kontakt längre men sex har de haft alla är mödrar och även jag far ju för länge sedan gått vidare. Men grannens dotter en naken trettonåring vet inte om jag blivit mer upphetsad någon gång, men var ju så ung hade inte så mycket att jämföra med.
 
Toppen