Killar och anal-sex

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Flera av oss tjejer njuter verkligen av anal-sex och olika anal leksaker. Själv älskar jag min vibrerande butt plug och har flera andra.

Så synd att det är tabu för många killar, jag menar, om det är skönt för mig borde det vara skönt för er...eller fungerar ni annorlunda?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Antar att många killar lider av homofobi
Därav denna rädsla för anal njutning

Jag har provat, ensam och med flickvän att utforska området

Är av övertygelsen att om jag ska kunna ge så måste jag kunna ta emot (gäller alla lekar)
Men ingen kvinna som tagit emot har velat eller känt sig bekväm med att ge

Jag är större fan av att ge än att ta emot
Gäller tunga, läppar, fingrar, pluggar eller kuk.

Ha en skööön dag
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Fuck... det här är min absolut sämsta gren! Har absolut inga som helst bekymmer med att ge analt till den som gillar det, men jag får bara inte till det för egen del. Och visst visst, jag har väl bara inte "träffat den rätta" hahaha, säkert :) !!! Men vad jag har gjort är testat allt från lättare stimulering (själv och med tjejer) till diverse formade leksaker som både surrar, vibrerar, pulserar och lyser som julgranar. Och visst upplever även jag viss njutning och läcker försats som en trasig vattenledning, "but no cigar". Kommer liksom inte i närheten av orgasm. Tycker det är jättesynd för det känns lite som jag går miste om något härligt, men det är väl helt enkelt inte för alla.

Dock tror jag mest att det är tabu att prata om det och erkänna för många. Konstigt egentligen, jag menar de flesta av oss var nog och pillade oss själva i baken redan som barn, för det är ju skönt! :)
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag har inga problem med det och har till och med köpt en analstav men aldrig riktigt tyckt det är skönt, tyvärr. Kanske har jag bara inte hittat rätt men jag fastnar i att det blir teknik mer än njutning, hitta en ställning etc.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har testat att smeka/massera analen, jag har fingerpullat mig själv i analen med ett till två fingrar, jag har även testat med en gummibatong, lagom grov, 3 cm och lätt avsmalnande, inget problem att få in den, men njutningen av just den specifika njutningen uteblev tyvärr, jag hade önskemål om att och ville verkligen att det skulle ge lite/mycket mer. Har funderat på att införskaffa en anal dildo med vibration för att se /känna om det skulle kunna fungera bättre, eller hör och häpna, jag har även funderat på att få en riktig kuk i mig, men då ska person-kemin vara flera hundra %. Jag har ju drömmen att få runka och suga kuk åt någon med riktigt stor kuk, över 20 cm, men en sådan kuk vill jag nog inte ha i baken. Vid ett tillfälle typ 1972 i Liberia så blev jag fingerpullad i analen av en Kvinna medans jag knullade henne, det var en upplevelse som jag inte glömmer.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag kan ha missuppfattat, men av vad jag läster verkar det råda viss förvirring när det gäller anal penetration på killar. Det är många som skriver att de får viss njutning men aldrig kan komma, och att det därför inte är deras grej.

Vill bara att alla ska veta att det är ytterst få män som kan komma enbart genom anal penetration, och att man inte bör vänta sig detta. I de flesta fall krävs det att kuken stimuleras samtidigt. Analen och proatatan fungerar endast som njutningsförhöjare.

Till exempel så kan jag komma på mindre än en minut medan jag blir penetrerad, och dessutom vara redo att köra igen på bara några minuter efter. Däremot utan kukstimulering känns det nästan obekvämt.
 
Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan ha missuppfattat, men av vad jag läster verkar det råda viss förvirring när det gäller anal penetration på killar. Det är många som skriver att de får viss njutning men aldrig kan komma, och att det därför inte är deras grej.

Vill bara att alla ska veta att det är ytterst få män som kan komma enbart genom anal penetration, och att man inte bör vänta sig detta. I de flesta fall krävs det att kuken stimuleras samtidigt. Analen och proatatan fungerar endast som njutningsförhöjare.

Till exempel så kan jag komma på mindre än en minut medan jag blir penetrerad, och dessutom vara redo att köra igen på bara några minuter efter. Däremot utan kukstimulering känns det nästan obekvämt.

Analsex har blivit någon sorts hbtq-rättslig fixering. Vidare har utbudet av snubbar delat sig som Röda Havet i två tydligt urskiljbara kategorier: de som sätter på och de som blir påsatta dvs aktiv/passivdikotomien.

Jag gillar vare sig den ena eller andra rollen men gillar oralsex. Räcker inte det?

Vad gäller maximering av stimulans och tillfredsställe tvivlar jag inte på att en sådan är fullt möjlig att uppnå genom analsex men vill då erinra om att vägarna till njutning är fler än så, om man har fantasi; det går nämligen trender t o m vad gäller sexuell praktik. För tio, femton, år sedan var emofetisch en stor trend (som nu helt försvunnit) och ett tag hävdade sig många plötsligt vara asexuella. (Väldigt intressant praktik detta att hänga på sexkontaktsidor och samtidigt påstå att man är asexuell...)
 
Last edited:
D

Deleted member 26814

Gäst
Hustrun beställde en strapon på nätet...
En riktig pjäs!
Trodde aldrig att jag skulle kunna ta emot den....
Men med ett långt, härligt förspel och gott om glidmedel, fick jag njuta av ett härligt knull.
Har njutit av både kvinnor och män i hela mitt vuxna liv...
Att ha en hustru som njuter lika mycket av det som jag, är en härlig gåva.
Att vi båda kan njuta av samma "kuk", ger sexlivet en annan dimension.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Analsex har blivit någon sorts hbtq-rättslig fixering. Vidare har utbudet av snubbar delat sig som Röda Havet i två tydligt urskiljbara kategorier: de som sätter på och de som blir påsatta dvs aktiv/passivdikotomien.

Tja folk gillar väl vad de gillar. Det kan varken du eller jag kritisera eller moralisera över. Top/btm/vers är en ”grej”, så är det bara. Tror att internetporr står mycket för vilka fack folk delar in sig i. Det hela rotar sig i kategorier som utgör lätta sökord. Samma gäller kontakt-apparna.

Själv är jag vers. Jag gillar både att bli påsatt och att sätta på, suga och bli sugen. Lite intressant är att på kontakt-apparna har det blivit trend att kalla sig vers när man egentligen är btm. Andelen Btm är långt större än top. Om jag dejtar en kille så kan jag nästan räkna med att få sätta på, vilket inte är mig emot.

Jag gillar vare sig den ena eller andra rollen men gillar oralsex. Räcker inte det?

Hur så? Får du ofta problem i sänghalmen pga detta? Har haft sex med ett antal som är helt ok med att bara ha oralt, eller t.o.m bara använda händerna. Det är ofta sånt man reder ut innan msn hoppar i säng. Men å andra sidan så är jag van vid att träffa killar över internet, vilket gör det lättare att utforska varandras önskemål och preferenser.

Vad gäller maximering av stimulans och tillfredsställe tvivlar jag inte på att en sådan är fullt möjlig att uppnå genom analsex men vill då erinra om att vägarna till njutning är fler än så, om man har fantasi; det går nämligen trender t o m vad gäller sexuell praktik. För tio, femton, år sedan var emofetisch en stor trend (som nu helt försvunnit) och ett tag hävdade sig många plötsligt vara asexuella. (Väldigt intressant praktik detta att hänga på sexkontaktsidor och samtidigt påstå att man är asexuell...)

I min erfarenhet så hör det till ovanlighet att en kille kan få orgasm bara genom att bli knullad i analen och utan att leka med kuken samtidigt. Känna njutning kan man definitivt och det är vanligt, men att få en helt ”hands free” orgasm är mindre vanligt. Själv har jag aldrig fått det. Det närmaste jag kommit är en gång när jag blev knullad med en dildo. Jag behövde bara hålla ollonet mellan tumme och pekfinger så kom såsen. Nära skjuter dock ingen hare.

Om vi ska gå tillbaka till ämnet, så anmärkte jag just på att många män verkar göra fel när de testar analsex, och avfärdar det när de inte kan uppnå orgasm. Men också som jag sa, jag kan ha missuppfattat.

Trender kommer och går, och de som inte överlever är självklart de som var rena bullshittet. Jag minns också folk som hängde på sexsajter och predikade asexualitet. Bögsajterna var fulla ev dem, men det rörde sig bara om killar som fortfarande befann sig i garderoben. De kom dit och fick utlopp för sina sexuella fantasier, samtidigt som de kunde intala sigsjälva och andra att de inte var som resten av bögpacket. Lite som att äta kakan och samtidigt ha den kvar. Till saken hör att för 15 år sen rådde det fortfarande starka tabun, vilket gjorde ”kom-ut”-processen svårare. Folk som är sexuellt undertryckta lägger sig till med de mest egendomliga beteenden.
 
Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Tja folk gillar väl vad de gillar. Det kan varken du eller jag kritisera eller moralisera över. Top/btm/vers är en ”grej”, så är det bara. Tror att internetporr står mycket för vilka fack folk delar in sig i. Det hela rotar sig i kategorier som utgör lätta sökord. Samma gäller kontakt-apparna.

Själv är jag vers. Jag gillar både att bli påsatt och att sätta på, suga och bli sugen. Lite intressant är att på kontakt-apparna har det blivit trend att kalla sig vers när man egentligen är btm. Andelen Btm är långt större än top. Om jag dejtar en kille så kan jag nästan räkna med att få sätta på, vilket inte är mig emot.

Hur så? Får du ofta problem i sänghalmen pga detta? Har haft sex med ett antal som är helt ok med att bara ha oralt, eller t.o.m bara använda händerna. Det är ofta sånt man reder ut innan msn hoppar i säng. Men å andra sidan så är jag van vid att träffa killar över internet, vilket gör det lättare att utforska varandras önskemål och preferenser.

I min erfarenhet så hör det till ovanlighet att en kille kan få orgasm bara genom att bli knullad i analen och utan att leka med kuken samtidigt. Känna njutning kan man definitivt och det är vanligt, men att få en helt ”hands free” orgasm är mindre vanligt. Själv har jag aldrig fått det. Det närmaste jag kommit är en gång när jag blev knullad med en dildo. Jag behövde bara hålla ollonet mellan tumme och pekfinger så kom såsen. Nära skjuter dock ingen hare.

Om vi ska gå tillbaka till ämnet, så anmärkte jag just på att många män verkar göra fel när de testar analsex, och avfärdar det när de inte kan uppnå orgasm. Men också som jag sa, jag kan ha missuppfattat.

Trender kommer och går, och de som inte överlever är självklart de som var rena bullshittet. Jag minns också folk som hängde på sexsajter och predikade asexualitet. Bögsajterna var fulla ev dem, men det rörde sig bara om killar som fortfarande befann sig i garderoben. De kom dit och fick utlopp för sina sexuella fantasier, samtidigt som de kunde intala sigsjälva och andra att de inte var som resten av bögpacket. Lite som att äta kakan och samtidigt ha den kvar. Till saken hör att för 15 år sen rådde det fortfarande starka tabun, vilket gjorde ”kom-ut”-processen svårare. Folk som är sexuellt undertryckta lägger sig till med de mest egendomliga beteenden.

Kritisera fenomen kan man alltid göra. Att internet et al är "en bov i dramat" är väl ganska uppenbart. Själv vet jag sedan innan vad jag gillar och inte.

Tycker bara att det är tråkigt att bögsex alltid kopplas ihop med analsex, vaselin och poppers, typ och - ja - jag har haft problem med detta: snubbar som dissar om de inte blir påsatta vilket jag alltså helst undviker eftersom jag hellre sätter på en tjej, framifrån, än en snubbe bakifrån.
 
Last edited:

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ja jag
Kritisera fenomen kan man alltid göra. Att internet et al är "en bov i dramat" är väl ganska uppenbart. Själv vet jag sedan innan vad jag gillar och inte.

Tycker bara att det är tråkigt att bögsex alltid kopplas ihop med analsex, vaselin och poppers, typ och - ja - jag har haft problem med detta: snubbar som dissar om de inte blir påsatta vilket jag alltså helst undviker eftersom jag hellre sätter på en tjej, framifrån, än en snubbe bakifrån.

Ja jag kan hålla med om att det blir tråkigt, och ganska töntigt när en kille bara vill leva ut sitt favoritporrklipp och när man nästan kan höra de inövade replikerna. Attiraljer som poppers och skit har jag heller aldrig varit intresserad av. Inte heller massa läder osv. Var manlig, kåt och naken är allt jag begär.

Jag testar det mesta och gillar analsex i alla dess former - åtminstone de jag testat på hittills, vilket typ är standardgrejerna.

Att sätta på tjejer är inte längre ett alternativ för mig, och viktigt att påpeka här är jag heller inte ser en killes anal som ett substitut för en tjejs fitta. Inte heller för att det är pådyvlat, utan för att det är skönt. ;)
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Min fru har provat ett par gånger med buttplugg nu sista året, men det är inte hennes grej. Men jag älskar det forfarande. Särskilt nu när hon kör upp ett finger i baken samtidigt som ja sprutar över henne. Det gjorde hon inte för ett år sedan.

Tillägg, har även blivit påsatt med strapon av min fru sedan förra inlägget, och det var verkligen jätteskönt.
 
Last edited:

Maccloud

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Flera av oss tjejer njuter verkligen av anal-sex och olika anal leksaker. Själv älskar jag min vibrerande butt plug och har flera andra.

Så synd att det är tabu för många killar, jag menar, om det är skönt för mig borde det vara skönt för er...eller fungerar ni annorlunda?
 
Toppen