Kissa på sig själv?

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det någon mer här som finner det fascinerande med kiss? jag är inte intresserad av något wet sex eller så egentligen, men leker ibland med att lägga mig i badet och låta kisset rinna över mig själv innan jag duschar. Och för inte så länge sedan såg jag några porrklipp där tjejer kissade på sig i trosorna innan de onanerade, och tyckte det var väldigt hett.

Ska precis till att ta ett bad nu efter en svettig dag då jag har druckit rätt mycket vätska
;)
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det någon mer här som finner det fascinerande med kiss? jag är inte intresserad av något wet sex eller så egentligen, men leker ibland med att lägga mig i badet och låta kisset rinna över mig själv innan jag duschar. Och för inte så länge sedan såg jag några porrklipp där tjejer kissade på sig i trosorna innan de onanerade, och tyckte det var väldigt hett.

Ska precis till att ta ett bad nu efter en svettig dag då jag har druckit rätt mycket vätska
;)
Jag brukar också kissa på mig själv i duschen innan jag runkar, det brukar bli på mage och bröst och det har även hänt att strålen har hittat lite högre upp och då kan man ju undra vad jag menar med det, lite hemligheter får man väl ha om sina ''avvikelser'', men jag kan väl som en ledtråd nämna att jag inte har svalt något av strålen ännu.

Ha det bra önskar T_Rex som också är stationerad i Östra Svealand (Sörmland/Södermanland).
 
Last edited:
S

Sir CumAlot

Gäst
Kan tänka mig att det är upphetsande :)
Har inte prövat på någon eller fått känna på det själv.

Har dock fantiserat att nån kissar på min stjärt och även låter det strila in i anus.
Det vore läckert att få känna irl.
 
Last edited by a moderator:

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Finner det lite sexigt, har testat själv i badkaret. La mig med rumpan upp mot kanten och sen lätt jag det bara rinna. Det är både känslan av den där värmen och att det känns så kinky som gör att jag går igång på det.
Ganska exakt så jag känner också. Det är lite kinky, så då blir det lite hett, och så det rent sensuella av en het vätska som rinner över en.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker det är mysigt att kissa på mig själv. Trevlig också när någon annan vill kissa på mig. Inte ofta jag är avundsjuk på killar. Men att ni har en "slang" som ni kan styra måste vara praktiskt. När jag kissar blir det lite som det blir. Bäst resultat för mig i badkaret, sämre i duschen.

Ja, en "slang" hade varit behändigt ibland. Slang som kan bli ett stålrör. En av de mest fascinerande sakerna på människokroppen :p
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker det är mysigt att kissa på mig själv. Trevlig också när någon annan vill kissa på mig. Inte ofta jag är avundsjuk på killar. Men att ni har en "slang" som ni kan styra måste vara praktiskt. När jag kissar blir det lite som det blir. Bäst resultat för mig i badkaret, sämre i duschen.
Klart behändigt. Sitter man i badet är det bara att sikta var man vill träffa på sig själv. :p

Själv gillar jag att bara kissa rakt upp, typ för att se om jag kan få det att falla precis rakt ned igen. =D
 
S

Sir CumAlot

Gäst
2mtm.
Sätt ut en annons på Bodycontact eller här.
Finns säkert kvinns som vill ha wet med :)
Har stött på några såna men inte gjort det än med nån.
 

600watt

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
Gör det ofta. Älskar känslan när man går hemma och bara kissa där man står och går.
Gillar det inom sex också. Har varit så van vid det nu efter dom sista förhållanden så har svårt att tänka mig ett sexliv utan det.
Men har mest varit dom som kissar på mig. Hoppas att man i framtiden hittar någon som gillar att kissa ner sig mara för det är skönt eller tillsammans om man bara ligger och ihop kramades och myser.

När och hur upptäckte ni att ni gilla det?
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag gillar också känslan av den varma guldstålen. Kissar ofta i duschen (har tyvärr inte badkaret kvar efter en renovering av badrummet) Låter det oftast rinna utmed benen genom att hålla ner kuken mot låret, men ibland kan jag rikta 'slangen' åt annat håll. Upp mot magen t.ex. Ibland i kupad hand och doppar sen tungan i handen... upphetsande om man är på det humöret. Jag har även gett mitt kiss till ett par andra män vid några tillfällen. Tyvärr aldrig med en tjej, vilket är en av mina största önskningar numera. Drömmer om att en tjej sitter grensle över mig så jag ser när hon släpper sitt kiss på mig....
Frun skulle aldrig göra det om jag så hotade med att spränga hela jorden i bitar....
 
Toppen