Kissa på sig själv?

Martinkiss

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmm underbart att kissa på mig själva, känna det varma kisset på min kropp är fantastiskt skönt. Och runka samtidigt. Kissar i mina blöjor med också skönt. Eller kissa på sig på stranden när jag har trosor på mig så andra kan se.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Älskar wet. Ett bra tips om man är ny i området är att vara noga med att dricka ordentligt och spola ur systemet ett par ggr innan. Vill man vara riktigt extra så kan man tillslut pissa rent varmvatten istort sätt helt utan vare sig smak eller färg.

Ha så trevligt alla ;)
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Gillar också wet. I brist på partner som gillar det får jag leka själv. Gillar att runka och kissa ner mig ute på sommaren. En plugg där bak är inte helt fel heller....

Länkar till filmer på hur det kan se ut...
https://xhamster.com/videos/pissing-and-cumming-in-the-woods-xhYiH7H
https://xhamster.com/videos/peeing-on-my-self-and-cumming-huge-on-my-patio-xhe0AKq
Att kissa ner sig utomhus på sommaren är skönt. Ligga naken på en filt och låta det komma upp över kroppen
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
kiss ör gratis o skönt , skapas naturligt. gillar mysa med blöja endast kiss dock. Hade gjort den våt, sms till vän med samma intresse , fick svar får jag byta på min lunchrast . Han kom hit , sade du är inte tillräckligt våt. Ställde mig upp o han tog fram sin o kissade in i min blöja som nu blev våtare. Efter det lade han mig på sängen , masserade lite , innan han lossade blöjan ,tvättade rent . pudrade lite. Sedan sattes en torr på. Sedan åkte han till jobbet igen de syntes väl på honom han gillade det.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har aldrig varit intresserad av wet eller ens haft de tankarna förut, men för ett tag sedan så testade jag i duschen och uppskattar det nu emellanåt.
Så härligt att stå upp och rikta kuken uppåt så strålen värmer både bröstet och magen.

Har varit blyg och försiktig och bara gjort det under duschen än så länge, men jag har bestämt mig för att prova redan innan jag vrider på vattnet också och fantiserar ibland om att rikta strålen mot ansiktet bara för att testa.

Och som det skrevs om i en annan tråd så vill jag även prova i duschen med mina allra tajtaste och tjejigaste stretjeans på mig, klädd i leggings eller liknande så tyget blir härligt genomblött
 

colorado

Aktiv medlem
Kön
Man
Efter att ha läst den här tråden blev jag nyfiken på det här med wet.
Så häromdan drack jag 1,5 L vatten. Runkade lite och väntade på att bli pissnödig. La mig sedan på golvet i duschen med rumpan upp mot väggen. Nu var jag tokkåt, pissade mig i munnen och kunde inte låta bli att svälja allt. Kände mig riktigt kinky med en skön känsla.
Fick lite i ögonen, sved lite efter. Blev lite konstig i magen med. Men det var det värt.
Just nu dricker jag massor med vatten…….
 
Toppen