Kissa på sig själv?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fantiserar ofta o kiss lekar, endera en tjej som kissar över min mage/bröst
Eller en kille som kissar på/I mitt anus.

Kan kissa på min mage när jag ska dusha.

Funderar på att skaffa en sådan här då jag även gillar penispluggar
https://www.sinful.se/you2toys-piss-to-ass-plug
Wow!!! En sådan har jag aldrig sett förut. Blir sugen att också skaffa en, men attans vad dyr den är...
Penisplugg däremot ska jag köpa när jag kommer åt. Vet bara inte om jag ska välja en med hål igenom, så sperma och urin kan komma ut, eller den ska vara homogen.
Är den nån som provat få utlösning med homogen plugg som stoppar sperman att spruta? Hur känns det?
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Wow!!! En sådan har jag aldrig sett förut. Blir sugen att också skaffa en, men attans vad dyr den är...
Penisplugg däremot ska jag köpa när jag kommer åt. Vet bara inte om jag ska välja en med hål igenom, så sperma och urin kan komma ut, eller den ska vara homogen.
Är den nån som provat få utlösning med homogen plugg som stoppar sperman att spruta? Hur känns det?
ja det spänner till lite tills man drar ut pluggen
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Wow!!! En sådan har jag aldrig sett förut. Blir sugen att också skaffa en, men attans vad dyr den är...
Penisplugg däremot ska jag köpa när jag kommer åt. Vet bara inte om jag ska välja en med hål igenom, så sperma och urin kan komma ut, eller den ska vara homogen.
Är den nån som provat få utlösning med homogen plugg som stoppar sperman att spruta? Hur känns det?
Mm det är prislappen som stoppar mig
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Du kan använda ett passande finger också. Så skönt och det kan överraska din partner när finger dras ut och sperma forsar ur ollonet.
Visserligen har jag smala "barnmorskehänder" och smala fingrar, men de går inte få in i urinröret. Tror inte det är många som klarar det....
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Att kissa är en underbar känsla , har gillat det sedan unga tonår , då jag insåg hur praktiskt o skönt de var o kissa i badbyxorna om jag var vid havet , tror aldrig någon såg , o var ja nybadad syntes det inte om de rann på benen. Nu som 50 + lekar jag ännu , både klädd naken , även med andra män. Ännu ej hittat kvinna som jag vågat fråga. Konstigt nog mkt enklare fråga en kille, de känns väldigt förbjudet få annans på min kropp. Men ljuvligt det är gratis o lättare fylla på än få orgasm. Ni som är nyfikna , våga testa , lätt avbryta om de känns fel .
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Att kissa är en underbar känsla , har gillat det sedan unga tonår , då jag insåg hur praktiskt o skönt de var o kissa i badbyxorna om jag var vid havet , tror aldrig någon såg , o var ja nybadad syntes det inte om de rann på benen. Nu som 50 + lekar jag ännu , både klädd naken , även med andra män. Ännu ej hittat kvinna som jag vågat fråga. Konstigt nog mkt enklare fråga en kille, de känns väldigt förbjudet få annans på min kropp. Men ljuvligt det är gratis o lättare fylla på än få orgasm. Ni som är nyfikna , våga testa , lätt avbryta om de känns fel .
Håller helt med dig....
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Har ett härligt minne från när min tjej kissade på mig. Vi låg och kystes på stranden i Filippinerna. Hon låg ovanpå mig. Helt plötsligt blev varm på magen och undrade….va f-n. Hon tryckte ner mina händer mot stranden och sa till mig att ligga still. Jag gjorde som hon sa och hon rörde sig lite side-ways och upp och ned medan hon kissade på min kuk, mage och bröst. Enormt sexigt när det var många andra på stranden runt omkring.
 
S

Sebastienne

Gäst
Att kissa på sig själv i ett badkar är ju energieffektivt!
Har haft flickvänner som jag har bett kissa på mig, men som inte riktigt har velat. Det är såklart ok, men lite tråkigt i och med att det är så najs!
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har provat att kissa på mig själv. Upptäckte att jag tänder på kiss för några år sedan. Första gången var när jag badade och blev kissnödig. Jag la mig vid ytan och lät strålen falla på magen och det kom även lite i munnen. Jag blev riktigt upphetsad av detta så vid nästa tillfälle hade jag druckit ordentligt under dagen så kisset inte var gult. La mig på rygg i badrummet och lät kisset komma rakt i min mun och svalde allting. Nu för tiden har jag flera filmsekvenser på detta och kollar gärna på kissporr. Den största önskan är naturligtvis är att en eller flera snygga kvinnor med helt släta fittor turas om att kissa i munnen på mig. Fantasin är grannfrun och några kollegor på jobbet. :sneaky:
 
Toppen