Knulla i annans sperma?

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag går igång på det, se dom knulla dig. Se och höra dom spruta djupt i dig.

Och sen, som den sidsta knulla dig i allas varma sperma.
Ååhhh.... det är en dröm jag har som jag hoppas få uppleva nån gång.
För ett par dagar sedan träffade jag en av mina runkkompisar och han sprutade på min kuk och mage. Det var så härligt att runka med all hans sperma som glidmedel...mmmmm
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?
Du får nog fråga lite mer VAD det är han gillar med det hela. Jag skulle kunna testa en sån sak för mig. För mig skulle det kännas lite kinky på nåt vis.
Nyfiken på känslan att komma inne i en "spermafylld uppvärmd" fitta..
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?

Det är min största dröm och fantasi att få knulla en sperma fylld fitta och att få knulla en sperma fylld rumpa och till sist få slicka rent både fittan och rumpan ifrån all den goda sperman precis som i dom tyska GGG filmerna mums:)
 

Jonnor85

Aktiv medlem
Ålder
38
Kön
Man
Det är något som jag också går igång mycket på, men för mig är det verkligen inte en cuckold-grej. Jag gillar att vara två eller flera killar om en tjej men då är jag inte undergiven dom. Att jag tycker det är så upphetsande är väl för att det på något sätt känns förbjudet och blir kinky av den anledningen, på något sätt också sex på ett så "naturligt" sätt det går utan kondom.
Jag har delat med mig till min tjej om detta och det är något hon tycker är väldigt eggande också, frågade dock inte om varför.
Har även testat på riktigt och det är en obeskrivligt skön känsla att vara efter en annan kille, bästa glidmedlet som finns.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Kommer inte att hända.
Men skulle min fru tala om för mig att hon skulle knulla någon annan och jag "städa" upp efteråt så skulle jag göra det. Det är inte hennes grej.
Manya
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fantiserar själv jämt om att se min fru bli knullad och att männen sprutar i hennes fitta eller mun och jag får knulla henne sist ;)

Ja, att få vara flera på en kvinnan är en ständig fantasi. Imorse blev det ett skönt sprut till favoritfantasin. Min bästa kompis, jag och min sambos bästa väninna i en trekant. Han och jag ger henne allt! (y)
 

LindaEP

Välbekant medlem
Min man gillar att knulla mig med en annan mans säd redan där. Vi lever i ett Stag och Vixen-förhållande. Det betyder att jag kan knulla med andra utan att förnedra min man. Han är stolt över mig och vill visa upp mig för andra.

Jag har fått det förklarat som så att det här med att knulla sin kvinna när en annan man tömt sig i hennes fitta är en psykologisk grej om återerövring av kvinnan som finns genetiskt inom många djurarter, så också hos människan. Att knulla i en annan mans sperma är alltså inte en förnedrande handling utan ett sätt att visa sin makt som man och återta sin ägodel.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
För mig är det nog en liten voyeur i mig och nåt annat oförklarligt. Älskar att se och höra när min tjej får kuk från andra. Hon går igång rejält när det är flera kukar inblandade som alla riktar sig mot henne. Jag är gärna med också såklart så inte cuckold eller nåt submissive eller så inblandat.
Eftersom hon inte äter piller så blir det bara en fantasi ännu så länge med flera sprut i henne. Andra killar får snällt använda kådis :p
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
För mig är det nog en liten voyeur i mig och nåt annat oförklarligt. Älskar att se och höra när min tjej får kuk från andra. Hon går igång rejält när det är flera kukar inblandade som alla riktar sig mot henne. Jag är gärna med också såklart så inte cuckold eller nåt submissive eller så inblandat.
Eftersom hon inte äter piller så blir det bara en fantasi ännu så länge med flera sprut i henne. Andra killar får snällt använda kådis :p
Tipps om hormonspiral i stället. Då slipper hon riskera att glömma ta pillret nån dag. Och inte så stor hormonpåverkan av spiral heller....
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Tipps om hormonspiral i stället. Då slipper hon riskera att glömma ta pillret nån dag. Och inte så stor hormonpåverkan av spiral heller....
Tack, tack, men vi siktar på att få barn relativt snart så därför slutade hon med pillren :). Sen kanske det blir spiral eller nåt så det kan knullas fritt :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Min man gillar att knulla mig med en annan mans säd redan där. Vi lever i ett Stag och Vixen-förhållande. Det betyder att jag kan knulla med andra utan att förnedra min man. Han är stolt över mig och vill visa upp mig för andra.

Jag har fått det förklarat som så att det här med att knulla sin kvinna när en annan man tömt sig i hennes fitta är en psykologisk grej om återerövring av kvinnan som finns genetiskt inom många djurarter, så också hos människan. Att knulla i en annan mans sperma är alltså inte en förnedrande handling utan ett sätt att visa sin makt som man och återta sin ägodel.

Intressant, är det därför man vill spruta sist i en tjejs ansikte också? Vara den som kommer sist över henne och tar då som "priset"?
 
Toppen