Knulla i annans sperma?

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?

Detta är också en av mina fantasier, men för mig handler det mera om at veta hur mycket "billig" villig" flicka man är ihop med.. desto mera ute och desto flera som sprutar och fyllar henne Jo bättre..

En fantasi är at leve ihop med en irl prostituered och at hun inte for duscha Aller tvätta sig innan hun kommer hem. Så jag vet hur bra en tös hun har varit.. en tös utan limits..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Intressant, är det därför man vill spruta sist i en tjejs ansikte också? Vara den som kommer sist över henne och tar då som "priset"?
Jag tänker att det har med männens ofta vikande sexlust efter man fått orgasm. Man vill vara med så länge som möjligt.
Själv tänder jag inte på att spruta i ansiktet på någon, då jag känner det som förnedrande mot tjejen/killen.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tänker att det har med männens ofta vikande sexlust efter man fått orgasm. Man vill vara med så länge som möjligt.
Själv tänder jag inte på att spruta i ansiktet på någon, då jag känner det som förnedrande mot tjejen/killen.

Måste bra flika in att om tjejen gillar det är det ju inte förnedrande. Tänkte bara att det är lätt att skriva på folk vad saker är och inte är, men allt är ju personligt. Sen givetvis, ingen ska utsättas för något sexuellt de inte vill. Personligen kan jag tycka det är tändande och då ur aspekten att killen kommer för "mig", tänder på mig och min kropp.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Måste bra flika in att om tjejen gillar det är det ju inte förnedrande. Tänkte bara att det är lätt att skriva på folk vad saker är och inte är, men allt är ju personligt. Sen givetvis, ingen ska utsättas för något sexuellt de inte vill. Personligen kan jag tycka det är tändande och då ur aspekten att killen kommer för "mig", tänder på mig och min kropp.
Jag skrev också ur ett personligt perspektiv. Det finns ju de som gillar att få betydligt "värre" saker i ansiktet, men gillar de det så gör de.
Wet ses väl ganska allmänt både här och i porrkretsar som helt ok, men är i grunden ett sätt att uttrycka sin avsky för någon...
 

Handfaste

Medlem
Kön
Man
Tittar och runkar gärna till sådana p-rullar. Så ja det är mogen liten dröm att få uppleva det själv också. Det är nog känslan att få ”doppa” i en en varm såsig fitta som tänder mig samtidigt som det ger kåtslag att stå bredvid och se på när alla knullar en och samma kvinna.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Visst är det en fantasi , men kommer nog tyvärr ,förbli fantasi. De närmaste ja kommit är o runka med en kompis fyllda kondom påträdd min egna kuk för sedan fylla på med mitt . Kompisen vet inget om detta .
Så du plockade upp hans kondom som han lagt sin sats i utan att han visste det? Hade han runkat i den eller hade han knullat med den?
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Är straight men Brukade runka ihop med några kompisar i övre tonåren. Mest utomhus i skogen men även hemma hos en kompis. Vi Brukade stå vid vårt träd och kissa och runka om vart annat. Gned kukarna mot varandra och minns hur otroligt skönt det var att bli sprutad på kuken och få runka när den var helt kladdig av sperma.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Konceptet cumbucket eller creampie lät det som. Hört många nämna kinken att knulla med andras sperma över kuken etc...och visst...är alla friska så är det säkerligen en ypperlig kink att krydda med. Jag tänker ju alltid alternativ ifall man är osäker på resultatet, så en trekant eller mer med fejksperma att börja med kunde ju vara nåt.

Bara alla parter är bekväma och du själv får säga bu eller bä när det väl börjar kladdas loss i brist på rumsrenare ord.
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit med om det en gång. Min kk och jag hade kommit överens om att träffas tidigt en morgon innan jobbet för en sexstund. Hon kom som avtalat och vi åkte till vårt gömställe. Jag hoppade in i hennes bil och av med kläderna, litet smek o kyssar och minns att hon gillade smek runt sin lilla rosett. Kände att hon var beredd och vi hade ett långdraget knullande. så småningom kom hon och vi var båda nöjda. Sen fnittrade hon o berättade att det var första gången hon haft sex med två män inom en timme.
hennes man hade varit kåt på morgonen o ville för ovanlighetens skull ha en njutning på morgonen och hon kunde ju inte neka.
Tyckte nog att det gick lätt att komma in med kuken o förklaringen var att jag gled i hans sperma. Det gav en ny dimension till vår relation
 
Har varit med om att knulla en fylld fitta minst 4 gånger (troligtvis fler). 2 gånger med min exfru och 2 gånger med min nuvarande sambo. Det är fruktansvärt hett och skönt. Det blir en helt annan känsla eftersom "glidet" blir annorlunda. Orgasmerna blir oftast större hos tjejerna med. Det är ingen undergivenhet med i det utan känslan är snarare tvärt om.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har varit med om att knulla en fylld fitta minst 4 gånger (troligtvis fler). 2 gånger med min exfru och 2 gånger med min nuvarande sambo. Det är fruktansvärt hett och skönt. Det blir en helt annan känsla eftersom "glidet" blir annorlunda. Orgasmerna blir oftast större hos tjejerna med. Det är ingen undergivenhet med i det utan känslan är snarare tvärt om.
Bara vetskapen om att det är en annan mans sperma skulle tända mig enormt mycket...
 

camkåt

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag har gjort det en gång. Var med ett par och vi var två på hans fru, efter att den andre kommit i henne ville hon ha mig, först kände jag lite att det där vill jag inte men det var förvånansvärt skönt, en annan känsla och jag skulle gärna göra om det igen.
 

Jonnor85

Aktiv medlem
Ålder
38
Kön
Man
Jag har gjort det vid ett flertal tillfällen och tänder väldigt mycket på det. Jag brukade träffa ett par rätt så ofta och det var OK att jag körde utan kondom. Rätt så ofta så var det jag som blev klar sist och fick då njuta av hennes fyllda fitta.
Tyvärr är det ett tag sedan och vill så gärna göra om det.
 
Hur gör ni andra när er kvinna blivit fylld av sperma från en annan man. Slickar ni henne innan ni har sex. De gånger jag varit nummer två i min kvinna har hon kommit till mej efter hon varit hemma hos den andra mannen eller blivit knullad hemma och sedan messat mej när hon är klar.
Med min exfru slickade jag henne båda gångerna.
Första gången var hon lite skämmig och hon kom till mej på ett nattjobb jag hade där jag var ensam. Då slickade jag henne först och hon va kladdig runt hela fittan. Sista gången med min exfrun kom hon hem till mej från den andra mannen men va då mer dominant och tryckte ned mitt ansikte mellan benen. Detta va lite avtändande tyckte jag men jag genomförde det ändå.
Med min nuvarande bjöd hon hem en man som hon knullade med två gånger och sög av innan och mellan. Sedan skrev hon till mej och jag va där 10 min efter att mannen åkt. Han visste inte om mej. Samma med gång nummer två som va mer spontant. En manlig bekant kom hem till henne med lite vin och hon skrev till mej att hon hade sugit av honom i soffan och att hon tänkte knulla.
Första gången va det planerat och jag slickade henne efteråt. Andra gången va det mer rtt hårdare straffknull från mej eftersom hon gjorde det utan mitt tillstånd och inget slick denna gång. Vi hade var sin lägenhet vid denna tidpunkt pga barnen.
Ej blivit mer av detta efter det eftersom hennes dotter bor på heltid hos oss nu. Det närmaste är att hon har sugit av och blivit fingrad till orgasm av en kollega på arbetsplatsen. Längtar till att vi kan börja detta liv igen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hur gör ni andra när er kvinna blivit fylld av sperma från en annan man. Slickar ni henne innan ni har sex. De gånger jag varit nummer två i min kvinna har hon kommit till mej efter hon varit hemma hos den andra mannen eller blivit knullad hemma och sedan messat mej när hon är klar.
Med min exfru slickade jag henne båda gångerna.
Första gången var hon lite skämmig och hon kom till mej på ett nattjobb jag hade där jag var ensam. Då slickade jag henne först och hon va kladdig runt hela fittan. Sista gången med min exfrun kom hon hem till mej från den andra mannen men va då mer dominant och tryckte ned mitt ansikte mellan benen. Detta va lite avtändande tyckte jag men jag genomförde det ändå.
Med min nuvarande bjöd hon hem en man som hon knullade med två gånger och sög av innan och mellan. Sedan skrev hon till mej och jag va där 10 min efter att mannen åkt. Han visste inte om mej. Samma med gång nummer två som va mer spontant. En manlig bekant kom hem till henne med lite vin och hon skrev till mej att hon hade sugit av honom i soffan och att hon tänkte knulla.
Första gången va det planerat och jag slickade henne efteråt. Andra gången va det mer rtt hårdare straffknull från mej eftersom hon gjorde det utan mitt tillstånd och inget slick denna gång. Vi hade var sin lägenhet vid denna tidpunkt pga barnen.
Ej blivit mer av detta efter det eftersom hennes dotter bor på heltid hos oss nu. Det närmaste är att hon har sugit av och blivit fingrad till orgasm av en kollega på arbetsplatsen. Längtar till att vi kan börja detta liv igen.
Skulle det inte vara skönare att vara med och se på när hon blir knullad av en annan man?
 
Skulle det inte vara skönare att vara med och se på när hon blir knullad av en annan man?
Både ja och nej. Tror att jag tänder mer på att han inte vet om att jag vet. Vi har varit inne på att jag eventuellt skulle vara i ett rum bredvid och lyssna och eventuellt smygtitta lite eller att hon lät telefonen vara på och uppringd till mej så jag kunde höra allt. Vi köpte till och med en spionkamera som hade mörkerseende men bestämde oss för att det va lite oetiskt att filma någon utan dennes vetskap.
Dessutom tror jag att jag går mer igång på att min tjej vet att jag inte tittar på då hon inte behöver bli hämmad av det utan helt kan ge sig hän åt den andra mannen. Jag vill ju att hon ska ha det så skönt som möjligt. Mycket av min njutning är att veta att hon har det skönt.
 
Toppen