Knulla i annans sperma?

Kristerkillen

Ny medlem
Kön
Man
Knullat fitta vid två tillfällen efter att fittorna fått sperma i sig. Första gången lääänge sedan på en semester med två kompisar när vi var i dryga 20-års åldern. Tjejen var från Holland och motsatsen till blyg och pryd. Var sist ut av oss tre. Länge sedan nu men minns hur våt hennes fitta var och att känslan var en annan än utan sperma. Knullat samma slyna ytterligare en gång några år senare när hon var på semester i Sverige. Rätt cool tjej. Andra gången med en annan kompis nu mer föredetta sambo. Efterfest där det ena gav det andra. Hon knullad bakifrån i fittan först av kompisen sedan av mig. Minns än idag (detta var också ett tag sedan) hur jag använde min kuk för att fånga upp den sperma som rann ut från henne innan jag tryckte in min kuk med hans sperma på ollonet i hennes fitta. Vet fortfarande inte varför jag ville att hans sats skulle in på min kuk i hennes fitta igen. Kändes rätt att göra just då. Var rätt häftigt…..sorry för långt inlägg.
Vad härligt det låter! Jag hade också velat vara sist, och hade gjort precis som du och försökt fånga upp så mycket av hans sperma på kuken som möjligt
 

blinken

Ny medlem
Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?

Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?



Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?
Hej ! Kan kanske va nåt men blir halt och utan så mycke känsla kanske?
Tänk va många olika smaker och ideer de finns !!
Är ju ganska ok eller ??
 
Last edited by a moderator:

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är härligt och upphetsande att knulla en kvinna som nyligen har knullat med en eller flera män i doggy style, och när det är min tur och man ser hur torrmarker bara rinner ut ur fitta och min presssr in sin egen kuk och knullar tills man sprutar, det är underbar känsla att veta att det är fler kukar dom har varit inne och sprutat!!!!
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut. Min fru och jag träffar en extraman för trekant ibland och hon tycker mycket om DP, det vill säga att vi båda knullar henne samtidigt. Grejen är att vi båda är i vaginan. Det funkar väldigt bra på oss båda killar så vi kommer tillsammans inne i henne, en i taget, och den som kommer först stannar kvar i henne.

Läckert...
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
I dag då var jag på Kätsön igen för att sola naken och min fru var med mig också, vi la oss i lä på ett fint ställe ute på udden.vi låg nakna båda två och njöt av solens strålar som värmde våra kroppar och jag kände att jag vart kåt av att ligga och titta på hennes fina kropp så jag la min hand på hennes välrakade fitta och jag kände hur hon särade på sina benså till slut så kröp jag ner mellan hennes ben och började att slicka hennes fitta och efter en stund så började hon att stöna samtidigt som hon sa det är två män som ståroch tittar på. En av dom sa frågande får vi vara med och jag tittade på dom och svarade ni får väl fråga henne för det är väl inte mig ni vill ha sex med! Jag sa till min FU ställ dig på knä och sen tittade jag på månen som var strax över 25 år och sa ta för er, och en av mannen drog av sig byxorna och ställde sig bakom min fru och lät kuken glida intill roten och juckade på och efter en sund så stönande och tömde sin sperma.
Sen var det daVVS för den andra killen som hade stått och runkat hela tiden och han hade lite större kuk och han tryckte in den till roten och det gick ganska snabbt för honom men han tömde kulen rejält på sperma, sen gick dom där i från!
Min tur jag äskar nät fittan är full med sperma och jag knullade säkert i 15 minuter innan jag tömde min sperma inne i min fru.
Så jag sa till min fru att nu har du en skaplig cocktail i din fitta!!!!
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Du får nog fråga lite mer VAD det är han gillar med det hela. Jag skulle kunna testa en sån sak för mig. För mig skulle det kännas lite kinky på nåt vis.
Nyfiken på känslan att komma inne i en "spermafylld uppvärmd" fitta..
Sperma är ett otroligt bra glidmedel
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Ååhhh.... det är en dröm jag har som jag hoppas få uppleva nån gång.
För ett par dagar sedan träffade jag en av mina runkkompisar och han sprutade på min kuk och mage. Det var så härligt att runka med all hans sperma som glidmedel...mmmmm
Det måste ha varit skönt jag blev kåt när läste
 

Tomas 6101

Aktiv medlem
Träffade ett par i Östersund några gånger. Då slickade jag frun mellan benen och själva fittan, för han kunde inte hålla sig riktigt. Han sprutade på låren och fitthåret. Jag tyckte det var jättegott att slicka både sperma och våt fitta.
 
Toppen