Knulla i annans sperma?

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Min man gillar att knulla mig med en annan mans säd redan där. Vi lever i ett Stag och Vixen-förhållande. Det betyder att jag kan knulla med andra utan att förnedra min man. Han är stolt över mig och vill visa upp mig för andra.

Jag har fått det förklarat som så att det här med att knulla sin kvinna när en annan man tömt sig i hennes fitta är en psykologisk grej om återerövring av kvinnan som finns genetiskt inom många djurarter, så också hos människan. Att knulla i en annan mans sperma är alltså inte en förnedrande handling utan ett sätt att visa sin makt som man och återta sin ägodel.
Fint förhållande ni har. Grattis
 

sharefor6

Ny medlem
Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?
Galet skönt att knulla när hennes fitta är fylld med sperma, vill att satsen ska vara så nysprutad som möjligt.
 

Tussen

Aktiv medlem
Kön
Man
Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?
Det är något jag går igång på. Gillar det. Har förmånen att få göra det ibland. Kan inte förklara varför jag gillar det så mycket.
 
Toppen