När grannarna stönar!

gladebagaren

Ny medlem
Kön
Man
Vad gör ni när ni hör grannarnas säng slå mot väggen o tjejen skrika? Gör ni som jag o runkar av den i takt med dunket el börja ni banka i väggen?

O det bästa är ändå när dunkandet är slut o man kan räkna sekunderna till det spolar i toaletten o snarkandet närmar sig snabbt till tjejens förtret!

Å vad roligt det är att bo i pappershus ibland:D
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag undrar vad mina grannar gör...:p
Jag är ganska högljudd av mej när jag och pojkvännen knullar. Blev i somras inspelad på någons mobil, av några som befann sej på balkongen snett ovanför mej när vi knullade...jag hade fönstret lite öppet och när vi var knullat färdigt så öppnar jag balkongen för att släppa in lite kall luft och då börjar dom spela upp vår heta sexakt med mina högljudda stön...då kändes det lite pinsamt :oops:
Man har ju även hört när ena grannen haft fest t.ex. hur någon/några efter vi knullat härmar efter mina stön...
Jag skulle gärna vilja veta om någon någongång onanerat av att lyssna på oss/mej....jag skulle gjort om jag hört mina grannar :D men ingen verkar ha sex här....
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Det var värst vad ni var högljudda!
Det låter inte så mycket när min flickvän och jag har sex. Och tur är väl det. Vi bor också i ett "pappershus", så grannarna skulle nog klaga.
Därmed inte sagt att det inte går hett till ibland...
 

heimat

Medlem
Kön
Man
För att par år sedan då jag bodde i lägenhet och jag o tjejen hade det trevligt på kvällen så låg det en lapp i brevlådan dagen efter.....

Stod typ att hans 4 årige sån undrade varför det låt så konstigt från våran lägenhet och att han önskade vi kunde vara lite tystare i sängen.

Lite pinsamt att träffa han sen :)
 

gladebagaren

Ny medlem
Kön
Man
Det blev en ganska tidig sömn för mig ändå igår. Blev nog inte så mycket mer än lite juckande för efter 10 min så slog det i dörren o ngn stack iväg i full fart.

Var det kanske älskaren månntro? Låter som jag är nicke nyfiken men det går inte att missa ngt som händer i denna kåk:cool:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Våra grannar stönar inte..de bygger på kvällarna/nätterna. Väcktes av slagborren vid 4a imorse, irriterande som få....
att ha lite mysigt & vara 'lagom' högljud är tillåtet
men att köra borrmaskin kl 4 på morron är både dumt & en anledning till sanitär olägenhet! det finns regler för oljud i flerbostadshus. men ingen kan säga nåt om enstaka hedersstunder:p
 
G

Guest

Gäst
Min granne har jag inte hört något från. som tur va.. Hon är över 70 år... :D Däremot är jag säker på att hon hört oss flera gånger... enligt mannen så är jag väldigt högljudd... :p
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad gör ni när ni hör grannarnas säng slå mot väggen o tjejen skrika? Gör ni som jag o runkar av den i takt med dunket el börja ni banka i väggen?

Definitivt det förstnämnda. Det har hänt mig mer än en gång. Tyvärr inte särskilt ofta där vi bor nu. Våra grannar däremot lär ju ha hört både det ena och det andra... Inte bankar de i väggen för det, så jag får väl förmoda att de gillar vad de får höra...
 
G

Guest

Gäst
Jag kan inte låta bli att runka när jag hör nån knulla.. Tidigare grannar ägnade sig dessutom åt s/m, som jag hörde tydligt genom väggen.
 
G

Guest

Gäst
Men i vår förra lägenhet så hade vi en man i 30- års åldern som granne. Och han kunde både se och höra oss ibland.
Om vi började i soffan vid vårt stora fönster så tog det alltid bara ngr min sen gick han ut för att röka. Han kunde då se allt... Mannen vet inte om att han såg... :)

Vet inte vad han gjorde sen...? :):oops:
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Där jag tidigare bodde hände det att man kunde höra när grannen brevid plockat hem någon tjej. Problemet var bara att det bara var han man hörde. Jag har då aldrig hört en kille stöna så högt varken innan eller tidigare... [:0]
 

Marboman

Medlem
Kön
Man
Jag kunde ställa klockan efter mina grannar ett tag. Kl 23:30 började det knarra i väggen (först undrade jag vad det var för ljud), sen efter några minuter började hon stöna skönt och efter nån minut så hörde man hans dova stön och så blev det tyst.

Nyfiken som man blev så tittade jag upp i deras fönster och såg att de hade en som var uppsatt på väggen (antagligen med skrivbord under). Därav de konstiga ljuden från väggen.

Det var kul att se dem i trappan sen. De såg inte särskilt kåta ut, men man visste att de knullade varje kväll. Efter ett tag fick de barn och då slutade de knulla. Ungen skrek istället. Nu har de flyttat.

Frågn andra lägenheten har det låtit som killen där haft sm-lekar.

Det gäller att sitta tyst i lägenheten så man inte missar nåt. Är ju trots allt ganska upphetsande att höra nån knulla. Har naturligtvis runkat av mig till det ibland. :p
 
G

Guest

Gäst
Häromnatten runt tolvsnåret hade jag precis kommit i säng och slagit på TV när jag hör att grannarna ovanför håller på och använder en bågfil.. trodde jag. Haha, jag var så trött så jag förstod inte för varför man skulle använda en bågfil så sent. Efter ett par minuter slog det mig att det var tjejen som stönade till varje stöt och det blev bara högre och högre ju längre dom höll på. Försökte koppla bort det först, men man är ju inte mer än människa så efter ett tag så reste sig vapendragaren och jag började mysa till ljuden. Tyvärr sov min tjej så jag inte dela med mig av upplevelsen :p
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
När jag var sådär runt 20 så bodde jag ett tag rätt långt ned i ett höghus. Flera våningar upp så bodde det åtminstone en tjej. När hon kom så ylade hon nästan som en hund och det hördes rätt bra.

Det bästa av alltihop var nog att tjejen som jag bodde ihop med då fick inspiration av det så det slutade nästan alltid med att vi knullade. Det lät dock inte ens i närheten.
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
men ingen kan säga nåt om enstaka hedersstunder:p

Inte ens om det sker varje dag, enligt dom i hyresnämnden så anses ett aktivt sexliv var fullt normalt :)

/JOhan
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Där jag bodde tidigare så hade jag en narkoman som granne...gammalt hus helt utan isolering mellan lägenheterna, så vansinnigt lyhört att det inte var kul o gå på muggen...när han var påtänd och hade sin tjej hemma så kunde dom köra en sisådär fyra fem timmar på en natt...inte kul o ligga o lyssna på... ;)
 
Kön
Kvinna
Kan ju säga att några nyinflyttade någon balkong upp kör väldigt hårt UTE på sin balkong just nu...antigen det..eller så är båda svårt högljudda, var ute och vattnade blommorna och det ekar fan på parkeringen..så högt låter det...
 

kåtan

Ny medlem
Kön
Kvinna
wow. ute på balkongen.. hm.. intressant!
jag hade ett par grannar som var lite skojiga.. de började med att gräla som f-n o sen slutade det alltid med att sänggaveln slog i väggen... make up sex nån? :D
 

maniac

Ny medlem
Kön
Man
Våra grannar stönar inte..de bygger på kvällarna/nätterna. Väcktes av slagborren vid 4a imorse, irriterande som få....

Även jag har detta problem. Det borras ta mig fan jämt. Skönt att man flyttar snart. Speciellt roligt är det när borrjäkeln drar igång när man ska ha sex...

För att återgå till ämnet. Jag hör aldrig mina grannar ha sex men skulle absolut inte börja dunka i väggen, däremot vete fan om jag skulle runka heller, möjligen om man hörde tjejen prata lite dirty eller så [}:)]
 
Toppen