När grannarna stönar!

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Trots att mitt hyreshus är ganska lyhört har jag inte hört några sådana ljud.....grannens mnspinglande hörs dock ganska flitigt, han kanske ägnar sig åt camsex istället?:D

Själv har jag alltid sovrumsfönstret öppet och häromnatten fnissades det en hel del utanför det när folk var på väg hem efter krogen och jag hördes ut....:oops:

Nice nice..... synd att man inte gick förbi
då kunde man kanske ha slunkit in på lite tea...
då kanske det hade blivit ordentligt med synd ;)

Det hade blivit långt för dig att gå Doc....;) och vi syndade riktigt duktigt ska du veta......:p
 
G

Guest

Gäst
Jag bor ju på studentkorridor med lagom isolering men jag tror fan att jag är den enda i en korridor på 8 pers som har ett sexliv.

Jag kan inte påstå att jag är tyst av mig men det är som skrivet tidigare vanligt med ett sunt sexliv.
Jag har fått bankningar i väggen av min närmsta granne och en gång satt det även en lapp på dörren om att han inte ville lägga sig i mitt privatliv men att han tyckte att jag skulle sänka ljudnivån och dra ner på mina "oh gud"! Haha. Vad kan jag säga. Surt för honom men jag fortsätter minsann. :D
Han ska ändå flytta i slutet av månaden så jag frå väl dra hit nån som kan hjälpa mig att väsnas lite. ;)

Du är grym! Go girl!
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
jag bodde en gång i ett radhus där sovrummen i lägenheterna löåg väggivägg mot varandra och då kunde man ibland höra grannarna stöna, men jag tror säkert att de hörde oss desto mer för våran säng dunkade ibland hårt mot väggen och vi knullade ganska ofta....vi tittade ibland lite roat på varann när vi möttes på gatan utanför.....
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Hahahaha skulle mina grannar stöna å låta skulle jag bara asgarva!!! (Taskigt eller?).....De är typ över 70 bägge två å de skulle verka lite grooose!! :oops:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
I torsdags natt drog grannarna igång strax efter midnatt och höll på i över två timmar med rytmiskt dunkande sänggavel och ackompanjerade med stön och skrik...i början var det smått upphetsande, men blev i längden rätt komiskt faktiskt. Fråga mig inte varför, men jag kan inte påstå att jag blev positivt påverkad i längden. Till slut kom faktiskt störningsjouren och bad dem dämpa ned sig!:D
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har tyvärr aldrig bott i hyreshus och har därmed missat chansen att höra andra ha sex. Antagligen är det inte någon annan som hört mig heller. Varken jag eller frun har några höga ljud för oss under sexakten. Inte ens under orgasmen...
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har hört grannar knulla många gånger och jag gissar att de har hört oss också! Hoppas iallafall det och hoppas att de har onanerat och lyssnat!
En av de hetaste grejerna jag varit med om var ändå då jag jobbade med att dela ut paket och skulle lämna ett utanför en dörr i ett höghus på typ 7e våningen. Precis då jag skulle ställa paketet utanför dörren så hörde jag klart och tydligt att tjejen som bodde i lägenheten onanerade intensivt och stönade så jävla sexigt! Blev hård direkt och lyssnade en stund men kunde inte stå där med arbetskläderna och lyssna länge ifall någon annan granne hade kommit ut ur sin lägenhet. Var kåt resten av kvällen!
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Det händer ganska ofta när jag bor på hotell i Thailand att jag vaknar av att det knullas för fullt i rummet bredvid och jag blir alltid jätte kåt av att höra sängen dunka i väggen och att höra tjejen stöna så har jag inte någon tjej bredvid mig som jag kan knulla samtidigt så måste jag alltid runka och spruta även om det är mitt i natten :)
 

Jo6969

Ny medlem
Jag undrar vad mina grannar gör...:p
Jag är ganska högljudd av mej när jag och pojkvännen knullar. Blev i somras inspelad på någons mobil, av några som befann sej på balkongen snett ovanför mej när vi knullade...jag hade fönstret lite öppet och när vi var knullat färdigt så öppnar jag balkongen för att släppa in lite kall luft och då börjar dom spela upp vår heta sexakt med mina högljudda stön...då kändes det lite pinsamt :oops:
Man har ju även hört när ena grannen haft fest t.ex. hur någon/några efter vi knullat härmar efter mina stön...
Jag skulle gärna vilja veta om någon någongång onanerat av att lyssna på oss/mej....jag skulle gjort om jag hört mina grannar :D men ingen verkar ha sex här....
Ååååå kuken reste sig av din lilla historia. Stönar nu :) mmmm
 

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
Två underbara erfarenheter av detta. Ena gången på ett hotell där jag vaknar på natten över att höra hur en tjej i grannrummet stönar allt högre kombinerat med "yes fuck me" följt av ett allt högre stönande från mannen, sedan efter ett utdraget stönande från båda blev det tyst. Ja, där tog jag fram kuken och runkade. Den andra erfarenheten som är riktigt kul, är att jag bodde för länge sedan i en studentlägenhet (inte korridor) där tjejen som bodde på andra sidan väggen var väldigt högljudd väldigt ofta. Hade i övrigt ingen kontakt med henne annat än att vi hälsade på varandra i trapphuset. Nu årtionden efter detta kom jag till ett möte där hon var en av deltagarna. Så kul att sitta och fundera på hur hon låtit och antagligen inte visste om hur det hördes när hon på mötet nu presenterade.
 
Last edited:

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..bara borrar & hammarslag (dock inte 4 på morron!) i min fastighet också. Kanske går dessa personer igång på "verktygssex"? :oops:
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Min granne riñgde vi 3 på natten och klagade. Tur Jag hörde att det ringde när jag satt och tränade trummor.
 
Toppen