När grannarna stönar!

jockegrabben

Ny medlem
Kön
Man
Vet inte om jag är unik i detta, men tycker att det är det mest avtändande som finns att höra andra ha sex. Speciellt när man själv är trött och inte alls på humör för sånt (om nu detta någonsin händer förstås... :D )

Eller så beror det på att de som bor ovanför mig inte på något vis tänder mig - snarare tvärtom... [}:)]
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
va härligt det vore om man fick höra lite stön men inteb då...det e nog snarare tvärtom dem som hör oss fast aldrig fått dunk i väggen kke runkar grannen till oss? hoppas det!!
 

pecell

Ny medlem
Kön
Man
Killen ovanför min förra lägenhet hade en ganska högljudd flickvän ett tag.
De var upp sent och jag kunde höra dem prata och skratta länge, innan de mitt i natten kom igång, eller ibland tidigt på morgonen innan hon gick före sju. Antar att hon skulle med tåget ellet nåt.
Hur som helst var det svårt att inte bli lite kåt. Har aldrig hört någon stöna så länge och konstant. Oftast så väcktes jag av ljudet. Efter en lång stund avslutades allt med långa utdragna stön av killen.
Mötte dem i trapphuset en morgon, första gången jag såg henne. Måste säga att jag sällan sett en så oskuldsfull tjej.
Jag bankade aldrig i väggen...
 

linda_särö

Medlem
Kön
Kvinna
oki, jag bor ju fortfarande hemma o ska bara säja att det känns skämmigt då jag hör mina föräldrar, trycker kuddarna mot öronen så jag ska slippa höra.
en undran jag har e ju om dom hört mej, men det frågar jag ju inte.
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
oki, jag bor ju fortfarande hemma o ska bara säja att det känns skämmigt då jag hör mina föräldrar, trycker kuddarna mot öronen så jag ska slippa höra.
en undran jag har e ju om dom hört mej, men det frågar jag ju inte.

Om du hör vad de gör så kan du utgå från att de hör dig, såvida du nu inte är tyst som musen. ;)
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Det här är ganska många år sen, en kille och hans tjej bodde en våning upp från mig,fast inte rakt ovanför.Första gången jag hörde dom trodde jag inte det var sant.Lät precis som om de var i min lägenhet dom höll på i.Eller det var bara tjejen jag hörde och det var varje kväll dom höll på.Ja nog blev man ju lite kåt så det blev att runka.Nån gång sa hon mer ajaj än stön så det var nog en stor en i det andra hålet gissa jag.
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
Heh jag jobber på hotell jobbar varannan helg men jag har 2 gånger hört folk knulla i sina rum, fatta snabbt jag får stånd då :p

Aja men första gången trode jag att de va en snubbe som kolla på porr i tv:n, så jag tänkte att jag skulle låta honom runka klart o sen knacka på dörren(jag jobbar på mini baren måste fylla på o skit) men jag var så nyficken att jag knacka ändå så avbryts stöningen och så öppnar en as sexig tjej helt svättig och röd i morgonrock,
"yes?" frågar hon
jag kunde inte snacka
"ehhhm eee..m oh yes i'm from the minibar and i wonder when you check out today? so i can check the minibar and refill it"
"we have late check out" sa hon
"ehem... ok enjoy your day"
så stänger hon dörren och efter en stund hörde jag hur hon stöna igen fan va jag blev kåt jag kuta in i toan o runka.
andra gången sket jag i att knacka o fortsatt:D;)
 
G

Guest

Gäst
Bor i ett sjukt lyhört hus. Hör mina grannar och de hör mej. MEN de har klagat på mig. Fattar inte att de orkar klaga. Jag klagar inte på dom om dom nu vill knulla skiten ur varandra. Har tillochmed haft grannkärringen ringandes på dörren kl 2 på natten. Väldigt avtändande. Hennes gubbfan till man får väl inte upp sin egen så...
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker det är kul när grannarna hör. Jag kan vara rejält högljudd och skriker ut min orgasm ibland. När jag var ung så knulladde min pojkvän och jag var och varannan natt och störde hans några år äldre syster. Hon klagade högljutt för sina föräldrar för att hon hade svårt att sova. Bara kul tyckte vi ....
 
G

Guest

Gäst
Jag tycker det är kul när grannarna hör. Jag kan vara rejält högljudd och skriker ut min orgasm ibland. När jag var ung så knulladde min pojkvän och jag var och varannan natt och störde hans några år äldre syster. Hon klagade högljutt för sina föräldrar för att hon hade svårt att sova. Bara kul tyckte vi ....

Ha fan vad najs Zigzag...bad girl... me like! :oops:
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
I vår trappuppgång är det vi som står för ljudligheten... :D Ingen har klagat, men vid något tillfälle har man fått en blick när man mött en granne i trappan...
 

Chimmen

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker det är upphetsande att höra grannar ägna sig åt sexuella aktiviterer och vill därför gärna lyfta den här tråden samt dela med mig av mina erfarenheter inom området.

Förr i tiden bodde jag i studentkorridor. En av mina (kvinnliga grannar) var mycket högljudd - trots att ljudisoleringen var bra vaknade jag mitt i natten av hennes skrik och stön. Det gällde inte bara när hennes pojkvän var på besök, utan även när hon onanerade. Jag tyckte att det det var härligt att höra och hängde ganska ofta på...

Ett tag bodde jag i England, i ett hus som jag delade med några andra. När tjejen som bodde på nedre våningen (i det som egentligen var avsett att vara vardagsrum) hade sin pojkvän hos sig framgick det med all önskvärd tydlighet vad de höll på med :) Tyvärr (?) talade de kinesiska med varandra, så jag förstod inte vad de sade, men stönandet gick inte missförstå. Också vid dessa tillfällen brukade jag onanera "tillsammans" med dem.

Nu bor jag i en väl ljudisolerad lägenhet utan högljudda grannar. Endast någon gång har jag hört älskogsljud, men då har de gått genom ventilationssystemet och jag har inte kunnat bedöma vilka som var de lyckliga. Det har dock inte hindrat mig från att ta saken i egna händer...
 

trausan

Ny medlem
Kön
Man
Hehe, tjejen som jag bor granne med är lesbisk, coh båda två är ganska högljudda av sig........ häromdan gick det för dom 4ggr på raken :)
 
G

Guest

Gäst
Ja mina grannar hörs. Har flyttat in två trevliga studenter bredvid mig. Dom verkade rätt lugna först men första helgen kom dom hem dyngraka och då yes dom knullade tveklöst. Tycker iofs det är störande men jag ska inte säga nåt :oops:. har fått klagomål
 

molnig

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag bor ju på studentkorridor med lagom isolering men jag tror fan att jag är den enda i en korridor på 8 pers som har ett sexliv.

Jag kan inte påstå att jag är tyst av mig men det är som skrivet tidigare vanligt med ett sunt sexliv.
Jag har fått bankningar i väggen av min närmsta granne och en gång satt det även en lapp på dörren om att han inte ville lägga sig i mitt privatliv men att han tyckte att jag skulle sänka ljudnivån och dra ner på mina "oh gud"! Haha. Vad kan jag säga. Surt för honom men jag fortsätter minsann. :D
Han ska ändå flytta i slutet av månaden så jag frå väl dra hit nån som kan hjälpa mig att väsnas lite. ;)
 

kille20

Medlem
Kön
Man
Bor i ett sjukt lyhört hus. Hör mina grannar och de hör mej. MEN de har klagat på mig. Fattar inte att de orkar klaga. Jag klagar inte på dom om dom nu vill knulla skiten ur varandra. Har tillochmed haft grannkärringen ringandes på dörren kl 2 på natten. Väldigt avtändande. Hennes gubbfan till man får väl inte upp sin egen så...
Så är det att bo i lägenhet, det har sina nackdelar. Köp ett hus slipper du grannar som klagar om du stönar.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Trots att mitt hyreshus är ganska lyhört har jag inte hört några sådana ljud.....grannens mnspinglande hörs dock ganska flitigt, han kanske ägnar sig åt camsex istället?:D

Själv har jag alltid sovrumsfönstret öppet och häromnatten fnissades det en hel del utanför det när folk var på väg hem efter krogen och jag hördes ut....:oops:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Trots att mitt hyreshus är ganska lyhört har jag inte hört några sådana ljud.....grannens mnspinglande hörs dock ganska flitigt, han kanske ägnar sig åt camsex istället?:D

Själv har jag alltid sovrumsfönstret öppet och häromnatten fnissades det en hel del utanför det när folk var på väg hem efter krogen och jag hördes ut....:oops:

Nice nice..... synd att man inte gick förbi
då kunde man kanske ha slunkit in på lite tea...
då kanske det hade blivit ordentligt med synd ;)
 
Toppen