När grannarna stönar!

Härligt att höra när grannar stönar, gnyr och skriker. Grannarna intill min lägenhet är ett par i 30 års åldern och dom knullar ofta. Kvinnan är mycket vacker, har små fasta bröst och använder aldrig BH. Kan tänka mig att mannen är storkukad. Hon brukar skrika och stöna högt. Jag njuter ofta av deras högljudda knull. Kommer aldrig att ringa störjouren.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Där jag tidigare bodde hände det att man kunde höra när grannen brevid plockat hem någon tjej. Problemet var bara att det bara var han man hörde. Jag har då aldrig hört en kille stöna så högt varken innan eller tidigare... [:0]
Skyll på porr-/sex-filmerna/industrin. Många killar, som inte vet bättre, tror att det är så man måste låta för att visa sig som stor o hängiven sexatlet/älskare. Bekräftas inte minst av mångden upplagda sprut-filmer här på siten, med stönanden som når otroliga ljudnivåer. Då menar jag förstås inte dem som har så dålig kondition att man kan befara att de håller på att dö av ansträngningen, för de låter på helt annat sätt.
Sen får man väl låta hur man vill, men att stöna o skrika så "tapeterna lossnar" kan ge rakt motsatt effekt för den andra parten.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har tyvärr aldrig hört grannarna då vi bodde i lägenhet. Däremot bodde jag hos min moster när jag var 12 år och henne hörde jag nästan varje kväll. Blev väldigt kåt av hennes gnyenden och dirty talk. Onanerade varje gång jag hörde dem och fantiserade om att det var mig hon hade sex med.
Det har följt mig hela livet då hon har förekommit i mina fantasier och blivit mer kinky med åren.;)
 
Toppen