När jag ber dig om att knulla mig så betyder det att jag vill ha dig i mig ...

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag vill känna dig i mig!
Jag vill känna samhörighet med dig!
Jag vill att du ska vara kåt på mig på samma sätt som jag är kåt på dig!
Jag vill se din kåta blick och känna att det är dig jag vill ha här och nu

Så knulla mig nu ...
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Underbar känsla!
Men om man inte har möjlighet att få utlopp för den, år efter år efter år, så blir det alltmer av ett problem....
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Underbar känsla!
Men om man inte har möjlighet att få utlopp för den, år efter år efter år, så blir det alltmer av ett problem....
Nu skrämmer du mig!
Underbar känsla!
Men om man inte har möjlighet att få utlopp för den, år efter år efter år, så blir det alltmer av ett problem....
Nu skrämmer du mig! Är du en anhängare av Elliot Rodger?
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Vet inte vem Elliot Rodgers är, men om du tänker "incel" så kan du slappna av. Jag hyser ingen som helst bitterhet. Lever bara, pga sjukdom hos frun, i ett helt sexlöst förhållande sedan många år. Har en väldig längtan, men...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Vet inte vem Elliot Rodgers är, men om du tänker "incel" så kan du slappna av. Jag hyser ingen som helst bitterhet. Lever bara, pga sjukdom hos frun, i ett helt sexlöst förhållande sedan många år. Har en väldig längtan, men...
Tolkade dig helt fel uppenbarligen!
Vet din fru om din längtan?
Jag frågar eftersom OM jag hade levt i ett förhållande och var sjuk på ett sätt som gjorde att jag inte kunde/ville ha sex så hade jag garanterat unnat min partner att få sin längtan tillfredsställd på annat håll ...
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Tolkade dig helt fel uppenbarligen!
Vet din fru om din längtan?
Jag frågar eftersom OM jag hade levt i ett förhållande och var sjuk på ett sätt som gjorde att jag inte kunde/ville ha sex så hade jag garanterat unnat min partner att få sin längtan tillfredsställd på annat håll ...
Så är det, sexlusten förvinner ju inte om ena parten tappat sin lust.
Jag runkar gärna i hennes sällskap och hon vet att jag runkar med mina vänner.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Tolkade dig helt fel uppenbarligen!
Vet din fru om din längtan?
Jag frågar eftersom OM jag hade levt i ett förhållande och var sjuk på ett sätt som gjorde att jag inte kunde/ville ha sex så hade jag garanterat unnat min partner att få sin längtan tillfredsställd på annat håll
Min erfarenhet är att inte många kvinnor tänker så. Inte många människor som kan skilja mellan kärlek och sex. Tyvärr.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vill känna dig i mig!
Jag vill känna samhörighet med dig!
Jag vill att du ska vara kåt på mig på samma sätt som jag är kåt på dig!
Jag vill se din kåta blick och känna att det är dig jag vill ha här och nu

Så knulla mig nu ...
Påminner om mitt ex, hon sa till när hon ville bli knullad efter vi haft en del sex och smek..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Så är det, sexlusten förvinner ju inte om ena parten tappat sin lust.
Jag runkar gärna i hennes sällskap och hon vet att jag runkar med mina vänner.
Uppskattar hon att du runkar i hennes sällskap? Gör du det öppet så hon ser dig? Skulle hon acceptera att du har sex med en annan kvinna också?
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag vill känna dig i mig!
Jag vill känna samhörighet med dig!
Jag vill att du ska vara kåt på mig på samma sätt som jag är kåt på dig!
Jag vill se din kåta blick och känna att det är dig jag vill ha här och nu

Så knulla mig nu ...
När rätt person ber mig om att bli knullad, vid rätt tillfälle, är det galet hett... Har tyvärr nog träffat fel tjejer som inte säger så speciellt ofta. Men minns en gång när jag fick höra: ”Sätt på mig för helvete!” och hennes röst och kroppsspråk utstrålade kåthet... Riktigt skön omgång blev det då! :)
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Sånt är så obeskrivligt hett. Ett av mina favoritminnen som jag fortfarande onanerar till regelbundet är när jag hade umgåtts en hel dag med en tjejkompis som jag ibland låg med. Just den gången var vi i en period där vi hade bestämt att vi inte skulle ligga, men lik förbannat flirtade vi och petade på varandra hela tiden. Vid dagen slut låg vi i hennes soffa och tittade på tv medan jag högst medvetet retades med att smeka henne på alla känsliga ställen utom just dem man inte får röra när man inte ska ligga.

Till slut blev stämningen så kåt och outhärdlig att någon av oss, jag minns inte vem, bestämde att "jag ska nog gå nu". Så jag gick ned i hallen och började dra på mig skorna medan hon gick in till sitt sovrum.

När jag precis hade fått på mig jackan och stod med ryggen mot resten av lägenheten kom hon farande ut från sitt sovrum, tog tag och vände mig om, tryckte upp mig med ryggen mot väggen, kysste mig djupt, hårt och hungrigt och släpade mig tillbaka till sitt sovrum. Där klättrade hon upp på sängen och närmast beordrade mig, med den kåtaste röst jag hört, att "ta mig bakifrån".

Jag har nog aldrig knullat nån så hårt, entusiastiskt och snabbt som jag knullade henne då. Jag blir fortfarande kåt av att tänka på detta, säkert femton år senare.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
När rätt person ber mig om att bli knullad, vid rätt tillfälle, är det galet hett... Har tyvärr nog träffat fel tjejer som inte säger så speciellt ofta. Men minns en gång när jag fick höra: ”Sätt på mig för helvete!” och hennes röst och kroppsspråk utstrålade kåthet... Riktigt skön omgång blev det då! :)
Känner att jag har tillhört gruppen "fel tjejer" alldeles för länge ;)

Men som jag sagt tidigare - jag behöver verkligen träna på att bli bättre på att uttrycka min lust!
Detta forum får mig att bli bättre på att uttrycka min kåthet ...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Sånt är så obeskrivligt hett. Ett av mina favoritminnen som jag fortfarande onanerar till regelbundet är när jag hade umgåtts en hel dag med en tjejkompis som jag ibland låg med. Just den gången var vi i en period där vi hade bestämt att vi inte skulle ligga, men lik förbannat flirtade vi och petade på varandra hela tiden. Vid dagen slut låg vi i hennes soffa och tittade på tv medan jag högst medvetet retades med att smeka henne på alla känsliga ställen utom just dem man inte får röra när man inte ska ligga.

Till slut blev stämningen så kåt och outhärdlig att någon av oss, jag minns inte vem, bestämde att "jag ska nog gå nu". Så jag gick ned i hallen och började dra på mig skorna medan hon gick in till sitt sovrum.

När jag precis hade fått på mig jackan och stod med ryggen mot resten av lägenheten kom hon farande ut från sitt sovrum, tog tag och vände mig om, tryckte upp mig med ryggen mot väggen, kysste mig djupt, hårt och hungrigt och släpade mig tillbaka till sitt sovrum. Där klättrade hon upp på sängen och närmast beordrade mig, med den kåtaste röst jag hört, att "ta mig bakifrån".

Jag har nog aldrig knullat nån så hårt, entusiastiskt och snabbt som jag knullade henne då. Jag blir fortfarande kåt av att tänka på detta, säkert femton år senare.
Det finns något obeskrivligt upphetsande i det som är lite "förbjudet" - så att komma överens om att inte ha sex och därefter kåta upp varandra genom vilt flirtande är kanske melodin som gäller för galet härligt sex ;):p
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Känner att jag har tillhört gruppen "fel tjejer" alldeles för länge ;)

Men som jag sagt tidigare - jag behöver verkligen träna på att bli bättre på att uttrycka min lust!
Detta forum får mig att bli bättre på att uttrycka min kåthet ...
Som vi tidigare har skrivit till varandra så har vi båda kanske en 'strängare' uppfostran än vad flertalet här inne har. Då är det inte lätt att ändra på det man sen barnsben blivit lärd att vara. Och det sker absolut inte över en natt eller som att vända på en hand.
 
Toppen