När jag ber dig om att knulla mig så betyder det att jag vill ha dig i mig ...

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Som vi tidigare har skrivit till varandra så har vi båda kanske en 'strängare' uppfostran än vad flertalet här inne har. Då är det inte lätt att ändra på det man sen barnsben blivit lärd att vara. Och det sker absolut inte över en natt eller som att vända på en hand.
Tänker också att skolan har en uppgift att fylla här!
Jag hann aldrig fråga min mamma som föddes 1955 men min mormor som föddes 1936 har nog präglat mig mera än jag vill erkänna idag!
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
En kvinna jag jobbade med inom hotellbranschen hade efter skilsmässa träffat en fritänkare inom sex. Detta hade fått henne att våga ta för sig Och visa att hon var villig. Var väldigt intressant att diskutera sex men henne. Blev många långa diskussioner.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Känner att jag har tillhört gruppen "fel tjejer" alldeles för länge ;)

Men som jag sagt tidigare - jag behöver verkligen träna på att bli bättre på att uttrycka min lust!
Detta forum får mig att bli bättre på att uttrycka min kåthet ...
Inser ju nu att jag uttryckte mig väldigt fel. Det finns ju inga ”fel tjejer”, det var inte så jag menade. Ber om ursäkt för det! Till alla läsare! Det finns inte rätt och fel, bara olika smak!
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Tolkade dig helt fel uppenbarligen!
Vet din fru om din längtan?
Jag frågar eftersom OM jag hade levt i ett förhållande och var sjuk på ett sätt som gjorde att jag inte kunde/ville ha sex så hade jag garanterat unnat min partner att få sin längtan tillfredsställd på annat håll ...
Hon vet nog om den, men det är naturligtvis förknippat med en massa skuld och skam.. Hon har vid något tillfälle uttryckt ungefär det som du säger, men jag uppfattade det som att det inte var riktigt ärligt menat utan snarare..jag vet inte... att hon sa det som hon kände att hon borde säga och inte vad hon egentligen känner..
 

Atomicswing

Aktiv medlem
Jag vill känna dig i mig!
Jag vill känna samhörighet med dig!
Jag vill att du ska vara kåt på mig på samma sätt som jag är kåt på dig!
Jag vill se din kåta blick och känna att det är dig jag vill ha här och nu

Så knulla mig nu ...
Jag vill känna dig i mig!
Jag vill känna samhörighet med dig!
Jag vill att du ska vara kåt på mig på samma sätt som jag är kåt på dig!
Jag vill se din kåta blick och känna att det är dig jag vill ha här och nu

Så knulla mig nu ...
jag vill känna dina läppar mot mina
jag vill undersöka varenda liten del av din kropp
jag vill använda mina läppar tunga fingrar för ta hand om din grotta, känna väggarna pulsera
jag vill känna, höra och se dig njuta
jag vill känna min kuk komma in i dig
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Hon vet nog om den, men det är naturligtvis förknippat med en massa skuld och skam.. Hon har vid något tillfälle uttryckt ungefär det som du säger, men jag uppfattade det som att det inte var riktigt ärligt menat utan snarare..jag vet inte... att hon sa det som hon kände att hon borde säga och inte vad hon egentligen känner..
Ingen förutom din fru kan ju veta vad hon egentligen känner - om du inte frågar henne?
Min erfarenhet av ett drygt 20 år långt förhållande är att ärlighet är nyckeln ...
 

Tfg

Medlem
Kön
Man
Jag vill känna dig i mig!
Jag vill känna samhörighet med dig!
Jag vill att du ska vara kåt på mig på samma sätt som jag är kåt på dig!
Jag vill se din kåta blick och känna att det är dig jag vill ha här och nu

Så knulla mig nu ...
Ingen tvekan om budskapet där!
Och när man får DEN kemin med någon så finns ingen behärskning, whatsoever.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Känner att jag har tillhört gruppen "fel tjejer" alldeles för länge ;)

Men som jag sagt tidigare - jag behöver verkligen träna på att bli bättre på att uttrycka min lust!
Detta forum får mig att bli bättre på att uttrycka min kåthet ...
Här slår du huvudet på spiken!

Min erfarenhet är att otroligt många kvinnor bär på en längtan efter sex i olika former på deras villkor, men inte kan uttrycka det så det blir tydligt vad de vill och hur de vill. Av någon konstig anledning låter de alltför ofta gamla konventioner om manligt och kvinnligt styra och slutar med att de går runt och är frustrerade.

Dessutom leder det till att de lever med män som är minst lika frustrerade.

Har förstått att det är svårt när man kommit in i ett etablerat förhållande att ändra på sina roller kring sex och hur det ska vara. Avviker man från det som tidigare varit normalt väcker det misstankar hos den andra. Det blir felsökande och effekten blir motsatt.

Hitta någon att leka och experimentera utan att det blir ett förhållande. När du sedan vet vad du vill och hur du reagerar på olika saker kan du gå vidare och gå in i relation igen. Det är ju så att en del fantasier man har visar sig vara bättre som fantasier än irl. Relationen måste inte vara med någon annan, det kan mycket väl vara den man experimenterat med.

För min del finns det inget sexigare än kvinnor som vågar lite, kvinnor som ställer krav och har begär.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Här slår du huvudet på spiken!

Min erfarenhet är att otroligt många kvinnor bär på en längtan efter sex i olika former på deras villkor, men inte kan uttrycka det så det blir tydligt vad de vill och hur de vill. Av någon konstig anledning låter de alltför ofta gamla konventioner om manligt och kvinnligt styra och slutar med att de går runt och är frustrerade.

Dessutom leder det till att de lever med män som är minst lika frustrerade.

Har förstått att det är svårt när man kommit in i ett etablerat förhållande att ändra på sina roller kring sex och hur det ska vara. Avviker man från det som tidigare varit normalt väcker det misstankar hos den andra. Det blir felsökande och effekten blir motsatt.

Hitta någon att leka och experimentera utan att det blir ett förhållande. När du sedan vet vad du vill och hur du reagerar på olika saker kan du gå vidare och gå in i relation igen. Det är ju så att en del fantasier man har visar sig vara bättre som fantasier än irl. Relationen måste inte vara med någon annan, det kan mycket väl vara den man experimenterat med.

För min del finns det inget sexigare än kvinnor som vågar lite, kvinnor som ställer krav och har begär.
Tack för både tips och omtanke ;)


Jag inser att jag inte varit tillräckligt tydlig med vad jag behöver träna på!
Alltså jag vet vad jag vill ha och har inga som helst problem med att visa det i handling. Det är att uttrycka det med ord jag har problem med och behöver träna på - som jag skrev i min tråd om Dirty Talk.

Men att hitta någon att leka och experimentera med kan väl vara spännande i alla fall :p

Om inte annat kan man väl lära sig något nytt
 
Toppen