När jag ber dig om att knulla mig så betyder det att jag vill ha dig i mig ...

Atomicswing

Aktiv medlem
Jag vill känna dig i mig!
Jag vill känna samhörighet med dig!
Jag vill att du ska vara kåt på mig på samma sätt som jag är kåt på dig!
Jag vill se din kåta blick och känna att det är dig jag vill ha här och nu

Så knulla mig nu ...
Jag måste bärreta! Jag satt på ett maraton möte i veckan, mötet hade inte mycket med mig att göra, så mina tankar flöt iväg, jag börja tänka på denna tråd du skapat, och tänkte på vad jag hade svarat nerlusad om jag svarat på den igen, efter ett tag kom jag på mig med ha stånd och vara våt. Ja fick lite panik och fick tänka på avtändande saker. :) bra tråd
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag måste bärreta! Jag satt på ett maraton möte i veckan, mötet hade inte mycket med mig att göra, så mina tankar flöt iväg, jag börja tänka på denna tråd du skapat, och tänkte på vad jag hade svarat nerlusad om jag svarat på den igen, efter ett tag kom jag på mig med ha stånd och vara våt. Ja fick lite panik och fick tänka på avtändande saker. :) bra tråd
Abbans abbans ! Fy skäms på sig :p


NU kommer jag att ha svårt att inte tänka på dig nästa gång jag sitter i ett möte.
Trosskydd ingår hädanefter i min planering ;)
 

Atomicswing

Aktiv medlem
Abbans abbans ! Fy skäms på sig :p


NU kommer jag att ha svårt att inte tänka på dig nästa gång jag sitter i ett möte.
Trosskydd ingår hädanefter i min planering ;)
:p Haha ja skäms på mig! Jag kunde inte lämna mötes lokalen med stånd! Så gick sitta kvar en stund ”och beskåda mina anteckningar”

:love: Största komplimangen om du hade tagit med dig trosskydd på ett möte för du tänkte på något jag skrev!
 
Toppen