Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Ångrar ni det? Vart ni extra kåta av det? Jag har dagliga fantasier om att få suga en stor våt kuk (En typsikt porrfilms kuk)

Bara å erkänna att man är BI
Jag har längtat hela livet och det blir bara större och större längtan. Just nu får jag nöja mig med mina dildos.
 

Sissycum

Ny medlem
Kön
Man
Har bara gjort det en gång, när jag var 23-24 år och då träffade jag en kille via BC som var säkert 50-55 erfaren som ville bli avsugen. Träffade hos honom och jag var så nervös men han tog in mig i hans lägenhet och direkt i vardagsrummet gick jag ner på knäna och han tog fram sin kuk. Slutade med att vi hamnade i hans sovrum och gjorde 69an.

Som många andra skriver har jag ingen attraktion till killar förutom kuken. Har däremot aldrig vågat och göra det igen, lite rädslan av stigma samt att jag därefter hamnade i förhållande och känner att jag inte vill vara otrogen.

Men suget att få göra det igen finns kvar och även att få bli knullad. Får väl se om det sker framöver
Kan däremot säga att jag ångrar att jag inte gjorde mer när jag var ugn och inte i ett förhållande. Borde ha privat suga mer och även att bli knullad för att få svar om jag skulle gilla det också.

Så om någon här är tveksam, prova, du lär ångra att du inte testar senare i livet
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Som samhället har blivit tror många att homosexualitet måste vara en kopia av heterosexualitet med allt vad det brukar innebära av tvåsamhet, känslor och allsköns komplikationer. Så behöver det verkligen inte vara. Faktiskt kan man ha sex med en snubbe som man tycker direkt illa om förutsatt att den rent sexuella biten funkar.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Haken är väl endast, som jag ser det, när man inte vill riskera få någon sös och därför använder kondom. Jag hatar kondomer, för upplevelsen att få suga utan är 1000 ggr skönare än att känna gummits otrevliga känsla, smak och lukt i stället för mjuk varm hud med försatsigt glid och smak, och då också kunna känna kropps-/kuk-/punglukten, som annars döljer sig bakom lukten av kondom . Kondomsug kan aldrig någonsin mäta sig med den härligt nakna upplevelsen !
 

Donimo

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Nej, blow jobs med kondom går fett bort. Man får helt enkelt ta litet risker i livet.
Ja, fattar att man inte vill riskera något men ska man suga kuk så suger man utan kondom. Det är något alldeles speciellt att få känna värmen och den lite salta försatsen från kuken.

Om du är singel och redo att leva lite så rekommenderar jag att du testar. Om du är i förhållande med en experimentell partner kan ni ju suga tillsammans. Man ska inte gå genom livet utan att ha provat lite grejer.
 

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Då jag var yngre tänkte jag aldrig på att skydda mig men ju äldre man blir börjar bli så får man lite mer konsekvenstänk..särskilt för er smyg-sugare i heteroförhållanden, tänk på era närmaste!

Har själv lite kink för gummerade kukar
Har inget emot att suga en bultade kuk i kondom med jordgubbssmak

Jag vill nog veta att det blir återkommande träffar så man kilar stadigt innan jag suger utan..
(Vilket jag naturligtvis helst gör...det är mycket man går miste om annars)
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Då jag var yngre tänkte jag aldrig på att skydda mig men ju äldre man blir börjar bli så får man lite mer konsekvenstänk..särskilt för er smyg-sugare i heteroförhållanden, tänk på era närmaste!

Har själv lite kink för gummerade kukar
Har inget emot att suga en bultade kuk i kondom med jordgubbssmak

Jag vill nog veta att det blir återkommande träffar så man kilar stadigt innan jag suger utan..
(Vilket jag naturligtvis helst gör...det är mycket man går miste om annars)
Risken att smittas tenderar att öka om man träffar samma person flera ggr. Har själv aldrig smittats av någon venerisk åkomma. Peppar peppar...
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det mesta finns det ju bot för idag, problemet är väl att man kan smitta andra innan man upptäcker att man själv dragit på något. Dessutom tiden det tar att bli kvitt eländet innan man kan ta nya kontakter.
Ska man vara riktigt noga, så bör man ju heller inte ha göra någon ny bar avsugning innan man testat sig, dvs nytt test efter varje naketsug. Det kan ju bli ganska lång tid då mellan tillfällena. Har för mig att det tar upp till 6 veckor för att kunna spåra en eventuell HIV-smitta.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen