Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Janne62

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Man hade nog varit så jävla kåt så man sväljer det som en liten kuk slyna
 

Lazzze

Medlem
Kön
Man
Det var mycket länge sedan jag sög en härlig hård kuk men skulle gärna göra det snart igen och är bara intresserad av kuken och inget annat. Är nog lite "feg och rädd" för sjukdomar annars hade jag nog
sugit kuk och tagit massa tjock sperma i munnen mycket oftare....
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var mycket länge sedan jag sög en härlig hård kuk men skulle gärna göra det snart igen och är bara intresserad av kuken och inget annat. Är nog lite "feg och rädd" för sjukdomar annars hade jag nog
sugit kuk och tagit massa tjock sperma i munnen mycket oftare....
Håller med dig! Det blir alldeles för sällan just pga det. Och , som jag sagt här tidigare, suga med konstmaterial emellan och inte få känna den nakna huden är ingen höjdare och leder till att det mer sällan blir av.
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Men grabbar... man behöver inte vara bög för att suga av en kuk...

Mitt första sug hade jag med en äldre man när jag var 20... hn hade en enorm kuk som var renrakad och fin... Han sprutade som en fontän och jag tog snällt hela satsen i ansiktet...
Shit vad jag själv sprutade efter det...

Klart ni ska prova om ni tänder på det... själv tänder jag enbart på kukgrejen.. inget annat... fitta är MYCKET bättre.. :)
Jag är kåt
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Känslan att bli avsugen av en kille som tar ens hårda kuk när han står på knä helst att han runkar sin egen kuk rejält.Gillar bäst att spruta på killens bröst.Känslan är oslagbar !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen