Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

MrTom - UPPSALA

Gäst
Sög en man på Manhattan med smal och ganska lång kuk, hade förberett min stjärftitta för ev knull. Vi gick in i ett privat rum där jag visade upp min runda stjärt och han var inte sen att sätta på mig, han smiskade mig lätt(som jag gillar) och till slut fyllde han mig med sperma och jag sprutade utan att röra min kuk! En härlig upplevelse som jag hoppas få uppleva igen.
 

linin

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Är det någon som haft oralsex med en kille där ni gått vidare till samlag?
Det har jag fått uppleva ett par gånger.
Jag var svinkåt i somras och fick inte napp på BC så jag startade grindr, hittade en ganska dominant top som dunkade på mig både hårt och länge, han tog även fram en dilldo och dubbelpenetrerade mig. Som tack för en bra rövfitta så sprutade han ner hela mitt ansikte och jävlar vad han kunde spruta!
Blir kåt bara jag tänker på det. Kanske ska dra igång grindr ikväll.
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Är det någon som haft oralsex med en kille där ni gått vidare till samlag?
Som ung och kåt typ mellan 12-18 så både sög jag killar och satte på dem. Någon enstaka gång fick jag en kuk i röven också.
Skönt att suga en fi kuk tills den sprutar massor i munnen.
Härligt med en trång gång där man kan lägga satsen långt in.

En skön tid som man ibland drömmer sig tillbaka till...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag hade min första träff med kille för ett par veckor sen.
Vi träffades ute i skogen där Jag skulle suga av honom. Det slutade med att han fick sätta på mig. Så häftig känsla. Nu vill jag igen
Var du spolad och förberedd på att ta emot kuk i analen, eller körde ni på ändå i upphetsningen? Ingen kondom?
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har sugit ett par kukar genom åren var dock ett par år sedan sist men har inte ångrat något av tillfällena. Har nästan enbart blivit gubbkukar som jag sugit men inte så konstigt då de tänder mig enormt ;) Första gången så var jag nyss fyllda 19 och bodde fortfarande hemma men var ensam hemma en helg. Hade snackat med en man som var 65+ son gärna ville bli avsugen av en ung novis. Fick order om att vänta naken hemma i sängen med ytterdörren olåst och ha ögonbindel på. Sagt och gjort så kom han på utsatt tid kände hur han smekte lite på min kropp och kort efter hörde jag hur hans byxor knäpptes upp och sen hur ett ollon trycktes mot min mun. Gapa stort nu sa han sen fick jag suga honom tills han sprutade i munnen på mig. Hade lite svårt att svälja men fick ner det efter en stund. Var så kåt av situationen att det räckte att han skulle snudda vid min kuk efteråt för att den skulle explodera i en orgasm. Han skrattade och gick men kom på besök fler gånger. :)
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
NEJ Första gången var jag drygt 20 med en kompis Vi kollade porrfilm på VHS och runkade och han hade hyrt en gay film och jag blev riktigt kåt och ställde mig på knä framför han där han satt på sängen och började suga . När han började närma sig att spruta så höll han fast mitt huvud och skickade saten i halsen så det var bara att svälja . Sen blev det nästan en gång i veckan porr och sug . Nu är det ett antal år sedan jag fick smaka kuk skulle göra det igen om jag fick chansen
 

TC91

Medlem
Kön
Man
Jag gillar att suga kuk, men här e också grejen, jag är inte annars intresserad av killar eller män. Jag vill enbart dejta och ha förhållanden med kvinnor, det e dom jag blir attraherad av. Däremot så finns såklart män som ser bra ut, men jag blir inte attraherad utav dom alls. Men sen när det kommer till sex så är jag mer öppen för allt, då kan jag både ha kvinnor och män, men utanför själva sexet så näe, då ere bara kvinnor som gäller för min del.

Så jag vet inte riktigt om man kan klassa mig för Bi, i så fall borde jag vara attraherad utav båda könen, vilket jag inte är. Bi-nyfiken eller annan term är väl kanske mer för min del i så fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen