Ni lite äldre gubbar hur runkar ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag närmar mig 70 bast men är fortfarande sexuellt aktiv. Jag runkar dagligen men sprutar bara nån gång i veckan. Sprutar jag varje dag är kuken död i ett dygn efteråt och det blir en liten utlösning. Har lärt mig att sluta runka nån sekund innan sprutet och sen låta kuken slakna och börja om igen flera gånger om dagen. Bestämmer mig för vilken dag jag ska spruta. Den dagen tar jag ett potenspiller. Jag gillar när kuken blir stenhård som i ungdomens dagar och det blir ett härligt spermasprut. Pillret gör också att jag återhämtar mig snabbt på nån timme. Sen börjar jag om igen på samma sätt. Vill frun knulla så fixar jag det med, men händer bara ett par gånger i månaden. Hur gör ni andra äldre seniorer?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag vet inte fall jag är gubbe men runkat gör jag varje dag ibland flera gånger, Tycker det är skönt sen behöver man ju inte komma varje gång även jag inte har problem med det.
Jag är 50år hållit på och runkat i 40år.
Även min fru gillar att onanera så vi gör det ofta tillsammans som ett förspel. Ibland gör vi det ensamma frun säger hon vill ta hand om det själv det är okej med mig då gör jag samma sak. Finns många sidor där man kan läsa noveller en av favoriterna är Mina Synder, frun gillar inte det hon föredrar tex Ligga med P3.
Sen har jag en ny favorit på xhamster Kinky Maja både frun och jag gillar henne.
Nackdelen är att hon är rakad gillar buskar.
 
Last edited:

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Sexlivet förändras med åren. Det tar ibland lite längre tid att bli hård, orgasmen kommer inte totalsäkert på fyra sekunder. Vilket får ses som bra. Men det innebär att man får ta längre tid med sin partner, eller dig själv, om man har monosex. Jag tycker inte att det är enbart nackdelar.
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Är 52 och har inga problem att ha stånd en helkväll när jag ser på porr och runkar.
En fördel som kommit dom senaste åren är att jag nästan kan få orgasm och spruta ut nästan all sperma i försatser innan jag kommer på riktigt
Så läckert att smeta runt det och så medans man är rejält kåt fortfarande, även att kunna komma på min frus fitta eller bröst och kunna knulla vidare!

En nackdel är att det sällan blir ett rejält sprut ända upp i ansiktet, kommer knappt upp till bröstet längre..
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår var det dags att släppa ut sperman efter en veckas runkande utan sprut. Såå skönt det är. Blev en rejäl utlösning med sperma på hela magen. Nu laddar jag för nästa gång om nån vecka ungefär.

gjorde faktiskt samma sak, hade inte sprutat på två veckor innan igår, varit på fiskesemester med kompisar så inga tillfällen för runk har funnits.
Så skönt, jag kom också med rejält mycket sperma, så läckert.

nu ska jag försöka spara mig till på Torsdag kväll då jag är själv hemma och då blir det porr och runk hela kvällen, precis som i ungdomen, ha,ha..!
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
gjorde faktiskt samma sak, hade inte sprutat på två veckor innan igår, varit på fiskesemester med kompisar så inga tillfällen för runk har funnits.
Så skönt, jag kom också med rejält mycket sperma, så läckert.

nu ska jag försöka spara mig till på Torsdag kväll då jag är själv hemma och då blir det porr och runk hela kvällen, precis som i ungdomen, ha,ha..!
När jag sparat mig ett tag så jag har en rejäl sats brukar jag smörja in kuken med den när jag kommer och kladda med den. Riktigt porrigt och härligt.
 
Last edited:

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
gjorde faktiskt samma sak, hade inte sprutat på två veckor innan igår, varit på fiskesemester med kompisar så inga tillfällen för runk har funnits.
Så skönt, jag kom också med rejält mycket sperma, så läckert.

nu ska jag försöka spara mig till på Torsdag kväll då jag är själv hemma och då blir det porr och runk hela kvällen, precis som i ungdomen, ha,ha..!
Visst är det skönt att spara på sperman några dagar. Har precis runkat till porr men utan att spruta. Sparar till nån dag jag är ensam hemma och kan njuta i lugn och ro. Blir nog på torsdag
 

Binyfiken_smekare

Aktiv medlem
Ålder
43
Kön
Man
Visst är det skönt att spara på sperman några dagar. Har precis runkat till porr men utan att spruta. Sparar till nån dag jag är ensam hemma och kan njuta i lugn och ro. Blir nog på torsdag
Den planeringen håller ja me dig på!! Ska man ha ett långt härligt festival runk så krävs de planering :))

Visst är det skönt att spara på sperman några dagar. Har precis runkat till porr men utan att spruta. Sparar till nån dag jag är ensam hemma och kan njuta i lugn och ro. Blir nog på torsdag
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag är 51, och har runkat i över 40 år nu. Kan ju inte säga att erektionen är något fel på haha, och kan runka varje dag om jag vill och har chansen, ibland flera gånger om dagen med rediga utlösningar. Det jag dock har märkt lite skillnad med är att kuken är inte hård lika länge som när jag var yngre. Slaknar lite väl snabbt ibland under runkstunden. Men kommer relativt snabbt i hårt läge igen när jag pumpar på..
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är 68 år och leker ofta med kuken och runkar, men det blir nog bara kanske tre sprut i veckan, sjukdom och medicin därför sätter lite käppar i hjulet, men är ofta kåt, så gott som dagligen. Ska kanske träffa en kille nästa vecka och se vad vi kan göra för varandra tillsammans. Jag har sett bilder på hans kuk och den ser riktigt fin ut så om inte han backar ur så gör inte jag det heller och jag antar att jag kommer att suga hans kuk och i alla fall runka den tills det går för honom.
Nu är min kuk helt styv av detta skrivande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen