Ni lite äldre gubbar hur runkar ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har nog kanske skrivit i den hör tråden tidigare.
Jag är 65 och runkar i stort sett dagligen, men inte alltid till sprut. Ibland kan det bli flera ggr samma dag.
Om jag inte vaknar med stånd så smeker jag alltid pung och kuk tills den blir styv. Min läkare rekommenderade mig att tvätta förhud och ollon med barnolja då jag fick problem med torrsprickor. Då är det mkt lättare att tvätta när kuken är hård, så det är win-win på morgonen med stånd...
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Har nog kanske skrivit i den hör tråden tidigare.
Jag är 65 och runkar i stort sett dagligen, men inte alltid till sprut. Ibland kan det bli flera ggr samma dag.
Om jag inte vaknar med stånd så smeker jag alltid pung och kuk tills den blir styv. Min läkare rekommenderade mig att tvätta förhud och ollon med barnolja då jag fick problem med torrsprickor. Då är det mkt lättare att tvätta när kuken är hård, så det är win-win på morgonen med stånd...
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Jag runkar varje dag jag finns i Fagersta lch är bättekåt
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Eftersom användaren @Sköntpåtvå spammar sönder tråden med sina kontaktförsök låser jag tråden nu.
Har raderat 50 inlägg av honom i denna tråd de senaste två veckorna och nu orkar jag inte mer.

Skriv gärna till honom hur mycket ni gillar att han spammar sönder hela forumet med sina kontaktförsök i alla trådar utom de i kontaktforumet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen