Ni lite äldre gubbar hur runkar ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man var yngre runkade jag oftare än nuförtiden. Inte de att lusten är mindre men orken finns inte riktigt där. Försöker iallafall smeka mig själv varje dag även om jag inte alltid kommer. Orgasmen som jag får nu är oftast starkare än de jag fick när jag var yngre även om jag kunde komma flera gånger. Detta gäller när jag är ensam men en kvinna kan det vara annorlunda då måste man ju även se till att hon också har det skönt och njuter av det. Detta anser jag så dessa som köper sex förstår jag inte, klart man kan bli kåt men skulle aldrig falla mig in även om det var lagligt, vilket det inte är.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Inte i damkläder, men tidigare några av syster klänningar var oftast naken under.
Var oftast på landet skulle vi åka och handla fick jag bytta till byxor och min syster ta på sig ett par trosor var ofta troslös på landet. Även om vi inte alltid hade underkläder såg vi inte varandra nakna hände någon gång.
Min lillasyster hade fått hår på sin slida en vacker triangel som gjorde mig väldig upphetsad. Kom på henne när hon onanerade lämnade henne ifred, gick in i skogen och sprutade mot ett träd.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan titta på Crazy med Britney Spears, ger inte mycket för Britney med se Melissa Joan Hart rocka är en annan femma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen