Ni lite äldre gubbar hur runkar ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkar nästan dagligen men inte ofta jag sprutar, möjligen någon gång i veckan eller två.
Hade en runk kompis ett tag men han flyttade, lite yngre än mig men hade lite gemensamt.
Han som jag gillade att fota och filma oss nakna. Hans kuk var lite större än min, som min omskuren och stort ollon. Vi tittade ofta på våra filmer där vi i bland både runkade och sög varandra.
Numera får jag göra filmerna själv men blir ofta kåt av att filma /fota mig naken.
Lärde mig att knipa till en orgasm och då behövs ju inget runkande och blir inget sprut så går göra flera gånger efter varann.
Lite porr blir det, ofta av lite äldre modell, mer naturligt och känns som dom gör det skönt för att dom gillar det och inte bara för pengar.
 

Bill Sand

Medlem
Ålder
75
Kön
Man
Finns det inte fler gubbar här som vill dela med sig av runktips. Alla gubbar är väl inte impotenta och tröttnat på att runka?
Nej då 74 snart och runkar ganska ofta även med nyfunna vänner på CAM/Skype om man är rädd för att ståndet sviktar som det gör ibland för mig så är kuk ring helt perfekt. Även att vanligt gummiband funkar att sätta runt pung och kuk.
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Runkar väl på samma sätt som man alltid gjort. Ingen större skillnad kan jag säga. Ett nytt sätt kanske är det att jag håller med fingrarna, liksom på sidorna, runt om, om övre delen av kuken och drar i den så ollonet stöter i handflatan varje gång. Om du förstår hur jag menar. Detta gör jag ofta och länge när jag sitter vid datorn, kollar porr och runkar. Men när det börjar bli dags att dra till sprut så göra jag på gammalt klassiskt sätt.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkar väl på samma sätt som man alltid gjort. Ingen större skillnad kan jag säga. Ett nytt sätt kanske är det att jag håller med fingrarna, liksom på sidorna, runt om, om övre delen av kuken och drar i den så ollonet stöter i handflatan varje gång. Om du förstår hur jag menar. Detta gör jag ofta och länge när jag sitter vid datorn, kollar porr och runkar. Men när det börjar bli dags att dra till sprut så göra jag på gammalt klassiskt sätt.
Håller som dig, skönt när ollonet stöter mot handen.
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
54 år här, runkar typ 3ggr veckan och har sex med frun 2ggr veckan ungefär.

Älskar att runka framför en stor spegel klädd i stayups mm, har gjort så i snart 40 år

Ser på porr samtidigt, kan hålla på i upp till sex timmar ibland, fördelen att blivit äldre är att jag kan få ur mej nästan all sperma innan orgasmen då jag fortfarande är kåt och kan slicka i mej allt!

Dock kommer det inte lika mycket sperma längre och inte med samma tryck..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen